گوشی جلی 2 - Jelly 2

جلی 2 ؛ کوچک‌ترین گوشی اندرویدی جهان معرفی شد

گوشی جلی 2 – Jelly 2 با عنوان کوچک‌ترین گوشی اندرویدی معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت این گوشی بیشتر آشنا شوید.

امروز، کمپانی Unihertz از یک محصول جدید بر بستر یک پروژه سرمایه‌گذاری عمومی به نام جلی 2 رونمایی کرد. اگر این محصول سرمایه‌ی کافی را کسب کند، کوچک‌ترین گوشی اندرویدی 4G در جهان لقب خواهد گرفت که به سیستم عامل اندروید 10 مجهز است. نسل اول گوشی جلی که در سال 2017 معرفی شد، از یک نمایشگر 2.45 اینچی بهره می‌برد. اگرچه کیبورد نه چندان کارآمد آن و عمر باتری بد باعث شد محصول جذابی نباشد. خوشبختانه این دو نقص در نسل دوم Jelly برطرف شده‌اند.

گوشی Jelly 2 به یک نمایشگر 3 اینچی با عمر باتری 2 برابری مجهز است، از سیستم دوربین و سنسورهای GPS آپگرید شده بهره می‌برد و در حالی که همچنان اندازه‌ی یک کارت اعتباری است، قابلیت‌های بیشتری از نسل اول خودش را ارائه می‌کند. این گوشی مینی اندرویدی می‌تواند مانند یک تلفن همراه معمولی ارتباط برقرار کند.

چه چیزی در جلی 2 تغییر کرده است؟

این گوشی اکنون به یک نمایشگر بزرگ‌تر 3 اینچی با رزولوشن 480 در 384 پیکسل مجهز است. اگر چه هنوز هم کوچک است، اما در اندازه 20 درصد بزرگ‌تر از نسل اول خود شده است که این بزرگ‌ترین تغییر آن نیز محسوب می‌شود. بنابراین تایپ کردن با کیبورد روی صفحه‌ی آن آسان‌تر شده است. با وجود افزایش سایز، اما این گوشی هنوز هم از نظر اندازه کوچک‌تر از گوشی‌های استاندارد اندرویدی است. این نمایشگر تراکم پیکسلی بسیار مناسب 326ppi را ارائه می‌کند که به کاربران اجازه‌ی لذت بردن از بازی‌ها و فیلم‌ها با رنگ‌هایی شاداب‌تر و جزئیاتی شارپ را می‌دهد.

گوشی جلی 2 - Jelly 2

قابلیت‌های کلیدی Jelly 2

از نظر عملکرد، این چیپست در زیر قاب خود از پردازنده Helip P60‌ مدیاتک قدرت می‌گیرد. این یک چیپست میان‌رده است، اما برای استفاده از این گوشی که ظرفیت‌های محدودی دارد کافی است. چرا که مالتی‌تسکینگ روی نمایشگر کوچک این گوشی آسان نیست. یک باتری با ظرفیت 2،000 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب آن حضور دارد. وقتی آن را با گوشی‌های اندرویدی استاندارد مقایسه می‌کنیم کوچک است، اما نسبت به ابعاد نمایشگر و بدنه‌ی کوچک، کافی به نظر می‌رسد. روی بدنه‌ی این گوشی حتی دوربین‌هایی نیز گنجانده شده است. آن‌ها شامل یک سنسور 16 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای عکاسی در جلو می‌شود.

گوشی جلی 2 - Jelly 2

سازنده حتی یک اسکنر اثر انگشت را نیز روی قاب پشتی گوشی خود گنجانده است. اگرچه در آزمایش‌های ما عملکرد آن خیلی جالب توجه نیست و بهتر است قید استفاده از آن را بزنید. 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای چنین دیوایس کوچک جثه‌ای ترکیب ایده‌آلی به نظر می‌رسد. همچنین آن از یک جک هدفون نیز برخوردار است؛ پس می‌توانید از آن به عنوان یک پخش کننده MP3 جمع و جور نیز استفاده کنید.

گوشی Jelly 2 قرار است با قیمت 129 دلاری عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اخه این گوشی چیه ساختن نمیدونم سازندش چه فکری کرده…حداقل صفحه نمایشش رو ۵اینچ کم حاشیه میزد یکم بروزتر و قابل استفاده میشد