گوشی Galaxy Note 20

جزئیات کاملی از گوشی Galaxy Note 20 فاش شد

اطلاعات کاملی از نسخه معمولی گوشی Galaxy Note 20 سامسونگ منتشر شد. گلکسی نوت 20 قرار است هفتم آگوست در سه رنگ رسماً معرفی شود.

اطلاعات تازه‌ای از نسخه معمولی گوشی گلکسی نوت 20 سامسونگ فاش شده است که می‌تواند برای طرفداران این دیوایس جالب باشد. این مدل معمولی، همانطور که در گزارش‌های پیشین شنیده بودیم به یک پنل مسطح مجهز است، در حالی که رندری از فریم کناری آن نیز به بیرون درز کرده است.

گوشی Galaxy Note 20 در دو نسخه 4G و 5G عرضه خواهد شد که به طبع نسخه 4G آن ارزان قیمت‌تر خواهد بود. جدا از این، شما یک نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسل و از نوع Super AMOLED با نرخ رفرش 60 هرتزی را در قاب جلویی گوشی مشاهده کنید. این یک پله پایین‌تر از نسخه اولترا خواهد بود. همچنین، اگرچه فریم دور گوشی از جنس فلز مستحکم است، اما قاب پشتی آن پلاستیکی خواهد بود.

گوشی Galaxy Note 20

این بدان معناست که سامسونگ می‌خواهد یک گوشی ارزان قیمت‌تر از سری نوت 20 را نیز برای مشتریان که قصد هزینه‌ی کمتری دارند، ارائه کند. اگرچه این گوشی در مشخصات فنی مقرون به صرفه‌تر از مدل اولترا است، با این حال یک اسکنر اثر انگشت اولترا-سونیک مشابه برادر گران‌تر در زیر نمایشگر آن حضور دارد.

در اروپا و اکثر کشورهای جهان این گوشی با چیپست اگزینوس 990 عرضه خواهد شد. این همان چیپستی است که در قلب تپنده‌ی گوشی‌های خانواده گلکسی اس 20 نیز قرار دارد. گوشی نوت 20 همچنین با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل ارتقاء همراه است؛ هرچند خبری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون در آن نیست.

دوربین اصلی گوشی Galaxy Note 20 یک سنسور 12 مگاپیکسلی f/1.8 با اندازه پیکسل بزرگ 1.8 میکرومتر و فوکوس خودکار دوال پیکسل است. یک دوربین اولترا-واید با دیافراگم f/2.2 و اندازه پیکسل 1.4 میکرومتر نیز آن را همراهی می‌کند. در اینجا یک دوربین 64 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری، دیافراگم f/2.0 و اندازه پیکسل 1 میکروپیکسل نیز این دو دوربین را همراه می‌کند. سیستم دوربین این گوشی قادر به ارائه زوم هیبرید 30 برابری و فیلمبرداری با رزولوشن 8K‌ نیز هست. در جلو نیز یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی قرار دارد. این دوربین نیز به فناوری فوکوس خودکار دوال پیکسل مجهز است، دیافراگم f/2.2 و اندازه پیکسل 1.22 میکرومتری را ارائه می‌کند.

گوشی بعدی سری نوت سامسونگ دارای تأییدیه IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب در عمق 1.5 متری تا 30 دقیقه است. آن همچنین از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند، دارای یک باتری با ظرفیت 4،300 میلی‌آمپر ساعتی با شارز 0 تا 50 درصدی در عرض 30 دقیقه و یک آداپتور پرسرعت در داخل جعبه است. این گوشی از شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی Galaxy Note 20

قلم هوشمند S Pen در این گوشی با تأخیر 26 میلی‌ثانیه‌ای کار می‌کند که این مقدار تأخیر بیشتر از قلم نوت 20 اولترا است. دو شرکت مایکروسافت و سامسونگ برای ارائه اپلیکیشن‌های Office و تجربه دسکتاپی با Wireless DeX همکاری کرده‌اند. جای تعجبی نیست که نوت 20 اجراکننده‌ی اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 است. سازنده قصد دارد این گوشی را در سه رنگ برنزی، خاکستری و سبز روانه‌ی بازار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. فکر کنم امسال سامسونگ قصد داره روند نامگذاری گوشی‌های سری نوت خود را تغییر داد به عنوان مثال در سال گذشته متن لایت به خاطر داشتن پسوند لایت خود فروش کمی را تجربه کرد امسال به نظر من گوشی های سامسونگ در ۳ مدل نوت ۲۰ نوت ۲۰ پلاس نوت ۲۰ اولترا عرضه خواهند شد مانند همان کاری که اپل با تغییر نام آیفون ایکس آر به آیفون ۱۱ انجام داد

  2. چرا اگزینوس استفاده کرده

  3. گوشی های سری نوت شاهکار سامسونگ هستن

  4. بازم باتری ضعیف 😐