اکوسیستم هواوی

پیشرفت فوق‌العاده اکوسیستم هواوی ؛ افزایش چشمگیر تعداد توسعه دهندگان و کاربران

اکوسیستم هواوی به سرعت در حال پیشرفت است. این اکوسیستم توانست در مدت کوتاهی حدود 1.6 میلیون نفر توسعه دهنده و بیش از 700 میلیون کاربر را جذب کند.

در نوزدهمین کنفرانس اینترنت چین که در تاریخ 23 جولای معادل با دوم مرداد برگزار شد، شرکت هواوی اطلاعات جدیدی در مورد سرویس‌های موبایلی هواوی (HMS) ارائه کرد که در عمل جایگزینی برای سرویس‌های مشابه بوده و توسعه آن در راه استقلال کامل هواوی است. این شرکت ضمن ارائه گزارشی آماری در مورد این زیرساخت اعلام کرد که تعداد افراد فعال در بخش توسعه نرم افزار مبتنی بر هسته مرکزی سرویس های موبایلی هواوی به 1.6 میلیون نفر رسیده است که نسبت به سال گذشته رشد 76 درصدی را نشان می‌دهد.

پیشرفت فوق‌العاده اکوسیستم هواوی

علاوه بر آن کمپانی اعلام کرده که تعداد کاربران بین‌المللی این سیستم از مرز 700 میلیون نفر عبور کرده است که رشد سالیانه 32 درصدی را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است، از زمان آغاز به کار سرویس های موبایلی هواوی، 81000 هزار برنامه جدید به آن اضافه شده است.

باید اشاره کرد که برنامه های تشویقی هواوی برای توسعه‌دهندگان نظیر اختصاص مبلغ 1 میلیارد دلار به این بخش نیز تاثیر بسیار مثبتی در رشد سریع و قدرتمند سرویس موبایل هواوی داشته و علاوه بر آن برنامه حمایتی «ستاره درخشان» (the Shining Star) هواوی نیز پشتیانی مناسبی از حدود 10 هزار برنامه مختلف انجام داده است که یکی دیگر از دلایل رشد روز افزون این پلتفرم به حساب می‌آید.

پشتیبانی و سرمایه‌گذاری گسترده هواوی در بخش توسعه برنامه‌ها و در کل توسعه اکوسیستم مخصوص خود، یکی از برنامه‌های مهم هواوی در یک سال اخیر بوده که منجر به نتایج قابل توجه شده است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هواوی یکی از کمپانی هایی است که از یک تولیدکننده بنجول به برترین تولید کننده جهان تبدیل شده است خوب معلوم است می‌تواند در برابر تحریم های گوگل استقامت کرده و حتی آن را شکست دهد