بخش آنلاین بازی Halo Infinite

بخش آنلاین بازی Halo Infinite رایگان خواهد بود

مدتی قبل شایعاتی پیرامون فری تو پلی بودن بازی هیلو اینفینیت منتشر شد. حالا شرکت سازنده رسما تایید کرده که بخش آنلاین بازی Halo Infinite رایگان خواهد بود.

بخش آنلاین بازی Halo Infinite همانند اکثر بازی‌های بتل رویال این روزهای بازار، به صورت رایگان عرضه می‌شود اما برای تجربه بخش داستانی، باید آن را خریداری کنید یا سرویس ایکس باکس گیم پلی داشته باشید.

بخش آنلاین بازی Halo Infinite رایگان خواهد بود

هر روز شایعات تازه‌ای پیرامون قسمت جدید هیلو منتشر می‌شود. ابتدا اعلام شد که بازی بدون بخش آنلاین عرضه می‌شود که این شایعه تکذیب شد. سپس شایعه تازه‌ای از بازی شنیدیم، اینکه قرار است بخش مولتی پلیر آن رایگان باشد. استودیوی 343 اینداستریز (343 Industries) به این خبر هم سریعا واکنش نشان داد و ضمن تایید آن، اعلام کرد که نه تنها این بخش فری تو پلی خواهد بود، بلکه با نرخ 120 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود که تحسین برانگیز است. سازندگان به این نکته هم اشاره داشته‌اند که «هیلو برای همگان است» و همه بازی دوستان اجازه دارند که آن را بازی کنند.

بخش آنلاین بازی Halo Infinite

با رایگان بودن بخش آنلاین بازی Halo Infinite و البته قرار گرفتن بخش داستانی در سرویس ایکس باکس گیم پلی، می‌توان انتظار داشت که این اثر به یکی از پرمخاطب‌ترین عناوین ایکس باکس و حتی رایانه‌های شخصی تبدیل شود. این اخبار بدون شک هیجان انگیز است زیرا نه تنها طرفداران قدیمی مجموعه به راحتی می‌توانند به قسمت جدید دسترسی داشته باشند بلکه بازیکنان جدید زیادی هم به تجربه آن خواهند پرداخت. ما هنوز نمی‌دانیم که آیا بخش آنلاین با قابلیت خرید درون برنامه‌ای عرضه می‌شود یا خیر اما باید انتظار چنین چیزی را داشت زیرا این بازی یکی از پرخرج‌ترین آثار مایکروسافت بوده و آن‌ها بر روی آن حساب ویژه‌ای بازکرده‌اند. استودیوی 343 اینداستریز اضافه کرد که به زودی، اطلاعات تکمیلی در این زمینه را منتشر می‌کند.

در دیگر اخبار منتشر شده، شرکت سازنده، بخش آنلاین بازی را نزدیک به هیلو 5 طراحی کرده است اما در آن تغییراتی اعمال کرده تا به عنوان یک ورزش الکترونیک هم قابل انجام باشد. با این تفاسیر، می‌توانیم انتظار برگزاری مسابقات مختلف پیرامون هیلو اینفینیت را داشته باشیم. همچنین آیتم‌هایی که در تریلر گیم پلی اخیر بازی نشان داده شد، در بخش آنلاین قابل دسترسی خواهد بود.

به زودی تریلر و جزئیات تازه‌ای از این بازی منتشر می‌شود. شما در فصل تعطیلات پایان سال و همزمان با عرضه کنسول ایکس باکس سری ایکس، می‌توانید منتظر بازی Halo Infinite باشید. نسخه ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی آن نیز رسما تایید شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خوب خیلی خوبه بالاخره میتونیم تجربه کنیم حتی بخش آنلاین شو با توجه به وسعت میدون بازی چند میشه گفت شاید حالات بتل‌رویال داشته باشه