سامسونگ گلکسی واچ 3 - Samsung Galaxy Watch 3

سامسونگ گلکسی واچ 3 معرفی شد

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 3 – Samsung Galaxy Watch 3 معرفی شد. مشخصات فنی و امکانات ساعت گلکسی واچ جدید را در ادامه مطلب بخوانید.

شرکت سامسونگ امروز در رویدادی آنلاین، از جدیدترین محصولات خود برای سال 2020 رونمایی کرد. این محصولات شامل گوشی‌های سری گلکسی نوت 20، تبلت‌های سری گلکسی تب اس 7، ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز لایو و دومین نسل گوشی منعطف گلکسی زد فلیپ 2 می‌شوند. اما در کنار آن‌ها از نسل جدید ساعت‌های هوشمند این شرکت کره‌ای با نام سامسونگ گلکسی واچ 3 نیز رونمایی شد.

سامسونگ گلکسی واچ 3

سامسونگ گلکسی واچ 3 مطابق انتظار در دو اندازه 41 و 45 میلی‌متری و نسخه‌های مجهز به Wi-Fi و LTE عرضه خواهد شد. نسخه کوچک‌تر این خانواده دارای ابعادی برابر با 41 در 42.5 در 11.3 میلی‌متر است و یک نمایشگر 1.2 اینچی روی آن قرار دارد. این ابعاد در مدل 45 میلی‌متری برابر با 46.2 در 11.1 میلی‌متر است و از یک نمایشگر بزرگ‌تر 1.4 اینچی میزبانی می‌کند. این نمایشگر و ابعاد بزرگ‌تر، مسلماً ظرفیت باتری بیشتری را نیز می‌طلبد. بر همین اساس ظرفیت باتری در مدل بزرگ‌تر 340 میلی‌آمپر ساعت و در مدل کوچک‌تر 247 میلی‌آمپر ساعت است. روی هر دو مدل یک درگاه از نوع USB-A قرار گرفته است که می‌تواند باتری دیوایس را با توان 5 وات شارژ کند. علاوه بر این هر دو مدل از یک فریم چرخشی بهره‌مند هستند؛ هرچند طراحی این فریم در آن‌ها متفاوت است.

سامسونگ گلکسی واچ 3 - Samsung Galaxy Watch 3

نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ تمام ویژگی‌ها و نوآوری‌هایی که در نسل گذشته‌ی خود وجود داشت را یدک می‌کشد. اما اکنون امکانات اضافه‌تری از جمله نظارت بر خواب و بی‌فعالیتی در دراز مدت را نیز در اختیار کاربران می‌گذارد.

از امکانات جدید Galaxy Watch 3 سامسونگ می‌توان به پشتیبانی از جسچرهای حرکتی اشاره کرد. به طور مثال شما با باز و بسته کردن دست خود می‌توانید تماس‌ها را پاسخ داده یا رد کنید. کافیست هنگام دریافت یک تماس، دست خود را کمی بچرخانید تا تماس برقرار شود. سپس می‌توانید به لطف اسپیکر تجهیز شده در این ساعت هوشمند، به مکالمه بپردازید. از دیگر جسچرهای حرکتی در نسل جدید گلکسی واچ می‌توان به امکان ثبت اسکرین شات از صفحه اشاره کرد. برای این کار کافیست دکمه‌ی پایین بدنه را نگه دارید و سپس آن را به سمت چپ بکشید تا یک اسکرین شات ثبت شود. شما همچنین می‌توانید با فشار دادن دکمه‌های دو طرف دستگاه نیز یک اسکرین شات ثبت کنید.

سامسونگ گلکسی واچ 3 - Samsung Galaxy Watch 3

دیگر ویژگی جدید ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ تشخیص افتادن است. این قابلیت وقتی شما به زمین بیافتید فعال می‌شود و به مدت 60 ثانیه صدای بوقی را پخش می‌کند. اگر شما در این مدت پاسخگو بودید، قابلیت غیرفعال می‌شود، در غیر این صورت دستگاه به صورت خودکار یک پیغام متنی حاوی موقعیت جغرافیایی شما را برای شماره‌ای که شما به عنوان یک شماره‌ی اورژانسی ذخیره کرده‌اید، ارسال می‌کند. این نسل ساعت هوشمند سامسونگ همچنین تصاویر پس زمینه‌ای را شامل می‌شود که همگی به والپیپرهای گلکسی نوت 20 شباهت دارند.

قیمت و زمان عرضه گلکسی واچ 3

ساعت هوشمند Galaxy Watch 3 سامسونگ از ششم آگوست (16 مرداد) با قیمت 400 دلاری وارد بازار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فوق العادهست😍😍😍😍😍
    بسیار شیک