مشخصات فنی لپ تاپ MagicBook 14 SE هواوی

تاریخ عرضه و برخی مشخصات فنی لپ تاپ MagicBook 14 SE اعلام شد

برخی مشخصات فنی لپ تاپ MagicBook 14 SE که یک محصول اقتصادی و ارزان قیمت خواهد بود همراه با تاریخ عرضه آن، توسط شرکت هواوی اعلام شد.

ساخت محصولاتی مانند لپ تاپ‌های ارزان قیمت و اقتصادی، از شاخصه‌های شرکت هواوی محسوب می‌شود که قرار است به زودی، فعالیت گسترده‌تری را در این زمینه داشته باشد. طبق اعلام این شرکت، ساخت لپ تاپ و تلویزیون هوشمند تحت عنوان یک پروژه جدید، از راهکارهای این شرکت برای مقابله با تحریم آمریکا خواهد بود.

با این وجود، چند روز پیش بود که دو لپ تاپ جدید از هواوی بدون ذکر مشخصات فنی، معرفی شدند. یکی از این لپ تاپ‌ها که هنوز نام دقیقی برای آن اعلام نشده، گفته می‌شود که قرار است با داشتن کمترین میزان حاشیه بین نمایشگر و بدنه صفحه، انقلابی را در این صنعت ایجاد کند؛ در حالی که محصول دیگر، لپ تاپ MagicBook 14 SE نام دارد که امروز تاریخ عرضه و برخی مشخصات فنی آن منتشر شده است.

مشخصات فنی لپ تاپ MagicBook 14 SE

مشخصات فنی لپ تاپ MagicBook 14 SE هواوی

با اینکه این لپ تاپ، مخصوص دانش‌آموزان و کارمندان، به عنوان یک محصول اقتصادی معرفی شده، اما مشخصات فنی آن بسیار مناسب به نظر می‌رسند. همچنین با توجه به این مسئله که این لپ تاپ در یک کنفرانس رسمی معرفی نشده، برخی مشخصات آن تنها در وبسایت هواوی در دسترس کاربران قرار داده شده است.

از نکات جالب مجیک بوک ۱۴ اس ای، رنگ آن است که تنها یک نسخه نقره‌ای از آن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به علاوه، درحالی که حافظه ۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه چندان هم جالب نیست، ۸ گیگابایت فضای رم DDR 4 در کنار پردازنده AMD Ryzen 5 3500 قدرت اجرایی کافی را برای یک لپ تاپ اقتصادی به خوبی فراهم می‌کنند. نسبت نمایشگر به بدنه ۸۴ درصد بوده و وزن آن، ۱.۳۸ کیلوگرم خواهد بود. به علاوه، این لپ تاپ از صفحه ۱۴ اینچی FHD مات و همچنین حسگر اثر انگشت بهره می‌برد. درباره ظرفیت باتری این محصول جدید، اطلاعات چندانی مشخص نشده اما توان آن، ۵۶ ولت بر ساعت اعلام شده است.

همچنین از سایر ویژگی‌های مجیک بوک ۱۴ اس ای، می‌توان به بلوتوث 5.0، دوربین ۱ مگاپیکسلی مخفی، پشتیبانی از HDMI، USB 3.0، USB 2.0 و USB -C اشاره کرد. سایز آن، ۳۲۲.۵ در ۲۱۴.۸ میلی‌متر بوده و فاصله حاشیه بین نمایشگر و صفحه، تنها ۴.۸ میلی‌متر خواهد بود.

لپ تاپ MagicBook 14 SE شرکت آنر در تاریخ ۲۵ مرداد (۱۵ آگوست) برای فروش به قیمت ۴۳۲ دلار (معادل ۲۹۹۹ یوآن) در دسترس کاربران قرار گرفته و در حال حاضر، پیش‌فروش آن از دو روز زودتر شروع شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*