مشخصات گوشی ZTE A20 5G

مشخصات گوشی ZTE A20 5G لو رفت؛ اولین موبایل با دوربین زیر نمایشگر

رگولاتوری چین (TENAA) با صدور تاییدیه، طراحی و مشخصات گوشی ZTE A20 5G را فاش کرد؛ محصولی که ظاهرا به عنوان نخستین موبایل مجهز به دوربین زیر نمایشگر عرضه خواهد شد.

دستگاهی که روی وب‌سایت تنا دیده شده، دارای شماره مدل A2121 است و انتظار می‌رود همین گوشی ZTE A20 5G باشد. از مشخصات آن باید به نمایشگر اولد 6.92 اینچی با وضوح +FHD و حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای اشاره کنیم. البته دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی آن در تصاویر زیر قابل رویت نیست؛ چرا که صفحه نمایش خاموش است.

در عوض، می‌توانیم یک مجموعه دوربین چهارگانه را در پشت گوشی ببینیم که اجزای آن را سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز (احتمالا فوق عریض) 8 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی (احتمالا ماکرو و عمق‌سنج) تشکیل می‌دهند.

دیگر مشخصات سخت افزاری ZTE A20 5G شامل رم 6/8/12 گیگابایتی، حافظه داخلی 64/128/256 گیگابایتی و یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز می‌شود که باید متعلق به تراشه اسنپدراگون 765G باشد. خشاب کارت microSD هم تا سقف یک ترابایت، به فضای ذخیره‌سازی این گوشی 5G اضافه می‌کند.

انرژی دستگاه از طریق یک باتری 4120 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ تامین می‌شود. کمپانی زد تی ای این گوشی را دست‌کم در دو رنگ آبی و سفید عرضه خواهد کرد و حالا که تاییدیه TENAA را دریافت کرده است؛ رونمایی از آن هم باید نزدیک باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. zte گوشی های خوبی میزنه اوایل محصولاتش کیفیت خوبی نداشتن ولی الان خیلی پیشرفت کرده…

  2. همه شرکتها: دوربین سلفی باید کوچکتر شه یا بره زیر نمایشگر.
    اپل: ناچ برای همیشه!