برنامه های اندروید در Your Phone

برنامه های اندروید در Your Phone اجرا می‌شوند!

اجرای برنامه های اندروید در Your Phone یکپارچگی سیستم عامل ویندوز و اندروید را با همکاری بین مایکروسافت و سامسونگ رغم زده است.

برای اجرای برنامه‌های اندروید در کامپیوتر، شبیه‌سازهای بسیار زیادی وجود دارند که هرکدام برخی ایرادات خاص، با برخی بازی‌ها و یا ابزارهای دانلود شده دارند. با این حساب، همیشه جای یک برنامه کامل، برای اجرای دقیق و درست سیستم عامل اندروید در کامپیوتر، موضوعی بوده که همچنان عملی نشده است.

با این وجود، در حال حاضر اجرای برخی برنامه‌های حاضر در گوشی‌های iOS با اتصال آن به کامپیوتر یک امر عادی حساب می‌شود و اینبار، این اتفاق برای گوشی‌های اندروید نیز خواهد افتاد.

برنامه های اندروید در Your Phone

برنامه های اندروید در Your Phone

با به‌روز رسانی برنامه Your Phone، همکاری بین مایکروسافت و سامسونگ موجب می‌شود تا شما برنامه‌های گوشی خود را به صورت مستقیم و حتی بدون نیاز به لمس گوشی اجرا کنید.

برای این کار، پس از اتصال گوشی به کامپیوتر، برنامه Your Phone را اجرا کرده و سپس بر روی گزینه Apps در بالا چپ تصویر کلیک کنید. پس از آن، تمامی برنامه‌های حاضر و نصب شده در گوشی خود را خواهید دید؛ حال می‌توانید از میان این برنامه‌ها، یک و یا چند عدد از آن‌ها را انتخاب کنید تا به صورت یک پنجره جدید، در صفحه کامپیوتر شما به صورت مستقیم اجرا شود. همچنین اجرا کردن چند برنامه، به صورت جداگانه در کامپیوتر شما پردازش می‌شود و در Taskbar پایین صفحه قابل مشاهده و Minimize کردن خواهند بود.

دقت کنید که در حال حاضر، تنها گوشی‌های گلکسی اس ۹ ، گلکسی اس ۱۰ و همچنین سری گلکسی اس ۲۰ توانایی اجرای این قابلبت را دارند. به گفته مایکروسافت، سایر گوشی‌ها نیز در آینده به لیست دستگاه‌های هماهنگ‌سازی شده با این برنامه قرار خواهند گرفت؛ حال با توجه به همکاری سامسونگ در این موضوع، معلوم نیست که آیا این ویژگی در انحصار گوشی‌های سامسونگ خواهد ماند، یا اینکه برای تمامی دستگاه‌های اندرویدی قابل دسترسی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*