دوربین زیر نمایشگر

طراحی گوشی ZTE Axon 20 5G را در این تصویر رسمی تماشا کنید

در فاصله کمتر از دو هفته تا رونمایی، می‌توانیم نگاهی به طراحی گوشی ZTE Axon 20 5G داشته باشیم. اکسون 20 فایو جی نخستین موبایلی است که با دوربین سلفی زیر نمایشگر عرضه می‌شود.

زد تی ای در تاریخ 11 شهریور از این محصول رونمایی خواهد کرد. پیش‌تر رندرهایی روی وب‌سایت رگولاتوری چین (TENAA) قرار گرفته بود که طراحی گوشی ZTE Axon 20 5G را نشان می‌دادند. اما حالا رئیس بخش موبایل کمپانی با انتشار یک تصویر مطبوعاتی، چهره‌ی دقیق‌تری را از آن به نمایش گذاشت. البته ظاهرا این هم عکس واقعی گوشی نیست و یک رندر خلق شده توسط هنرمندان است.

طراحی گوشی ZTE Axon 20 5G

به هر حال در این تصویر، چهار دوربین را با چیدمان عمودی می‌بینیم که یکی از آن‌ها 64 مگاپیکسلی خواهد بود. دستگاه صفحه نمایش مسطح دارد و همه دکمه‌ها نیز در سمت راست آن قرار گرفته‌اند. همچنین به نظر می‌رسد پنل پشتی دارای نوعی گلس محافظ باشد و در کناره‌های آن کمی انحنا دیده می‌شود.

بر اساس تاییدیه تنا، نمایشگر ZTE اکسون 20 5G از نوع اولد است، سایز 6.92 اینچی دارد و محتوا را با وضوح فول اچ دی پلاس نمایش می‌دهد. در زیر کالبد گوشی، می‌توانیم انتظار وجود تراشه اسنپدراگون 765G را در همراهی با رم 12 گیگ و حافظه داخلی 256 گیگابایتی داشته باشیم.

گفته می‌شود ظرفیت شارژ باتری این گوشی 5G هم 4120 میلی‌آمپر ساعت است که یعنی با یک باتری 4300 یا 4400 میلی‌آمپر ساعتی روبه‌رو هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چاق است و گران 😶

  2. چه خوبه زودتر رو نمایش کنن گوشی خیلی خوبیه