ساعت هوشمند هواوی واچ فیت

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت با نمایشگر آمولد و قابلیت سنجش SpO2 معرفی شد

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت پس از مدت‌ها حضور در سرخط خبرها، سرانجام معرفی شد. با قابلیت‌هایی مانند اندازه‌گیری سطح اشباع اکسیژن، نشانگر ضربان قلب و حالت‌های ورزشی مختلف، Huawei Watch Fit قیمت مناسبی دارد.

با وجود همه‌گیری ویروس کرونا بازار گجت های پوشیدنی کارنامه قابل توجهی داشته و طبیعی است که در چنین شرایطی، کمپانی‌های مختلف حضور پررنگ‌تری در این عرصه داشته باشند. هواوی به عنوان یکی از بازیگران اصلی این بازار، در نیمه نخست سال 2020 رشد 57 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرد. حالا کمپانی چینی با رونمایی از ساعت هوشمند هواوی واچ فیت به دنبال مشتریان بیشتری است.

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت

مشخصات هواوی واچ فیت

این ساعت هوشمند یک صفحه نمایش آمولد 1.64 اینچی با گلس خمیده 2.5D دارد. دارای وضوح اچ‌دی (280 در 456) و تراکم 326 پیکسل در هر اینچ است. ابعاد گجت  به46 در 30 در 10.7 میلی‌متر و نسبت نمایشگر به بدنه آن، به 70 درصد می‌رسد.

در سمت چپ هواوی واچ فیت، دکمه پاور را می‌یابیم. این ساعت از وجود 6 واچ فیس جدید با حالت Always-On بهره می‌برد که اطلاعات لازم را روی صفحه، نمایش می‌دهند.

از این ساعت می‌توانید به عنوان راهنمایی برای انجام حرکات ورزشی، مانند کارهای کششی و کار شکم استفاده کنید؛ زیرا 44 حرکت استاندارد را برای الگوبرداری، نمایش می‌دهد. همچنین از 96 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند؛ از جمله ورزش‌های پایه مانند شنا، دویدن و رکاب‌زنی.

وجود سنسور GPS داخلی نیز یک مزیت محسوب می‌شود؛ چرا که شما را از وابستگی به گوشی هوشمند، رها می‌سازد. ضد آب بودن تا فشار 5 اتمسفر، الگوریتم AI پیشرفته ضربان قلب، سنسور 6 محوره IMU (واحد اندازه‌گیری داخلی)، حسگر اپتیکال ضربان قلب، سنسور خازنی و حسگر نور محیطی را هم نباید از قلم بیندازیم.

کاربران می‌توانند داده‌های سلامت‌سنجی خود را با اپلیکیشن Health هواوی بررسی کنند. علاوه بر نظارت 24 ساعته ضربان قلب، دیگر قابلیت‌های هوشمند این ساعت شامل اندازه‌گیری سطح اشباع اکسیژن خون (SpO2) و پایش چرخه قاعدگی بانوان می‌شود. البته Huawei TruSleep 2.0 هم هست که در نظارت بهتر روی خواب کاربران نقش دارد. حتی واچ فیت با قابلیت TruRelax، اوقات پراضطراب کاربر را نیز ثبت می‌کند.

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت

ویژگی‌های معمول مانند کنترل پخش موسیقی از گوشی و نمایش نوتیفیکیشن‌ها برای تماس‌های دریافتی، رویدادهای تقویم، پیامک و شبکه های اجتماعی را هم به موارد دیگر، اضافه کنید.

به ادعای کمپانی سازنده، شارژ باتری هواوی واچ فیت 10 روز ماندگاری دارد که البته در صورت استفاده سنگین، به 7 روز و در حالت GPS به 12 ساعت می‌رسد.

قیمت Huawei Watch Fit

فروش این ساعت هوشمند هواوی از روز سوم سپتامبر (13 شهریور) در امارات آغاز می‌شود؛ با قیمت 399 درهم که برابر با 109 دلار است.