گوشی های قدرتمند سال 2020

گوشی های قدرتمند سال 2020 که هنوز منتظر عرضه آن‌ها هستیم

هنوز پرونده‌ی گوشی های قدرتمند سال 2020 بسته نشده است. ما در این مقاله به معرفی گوشی‌های پرچمداری با برندهای گوگل، سامسونگ، وان پلاس و غیره خواهیم پرداخت که هنوز عرضه نشده‌اند.

این روزها تلفن‌های هوشمند مثل آدامس خم می‌شوند؛ بنابراین انتخاب یک گوشی جدید در آینده بسیار دشوار خواهد بود. وقتی شما به دنبال یک گوشی باکیفیت می‌گردید که طراحی عالی، عملکرد حداکثری، پیکربندی دوربین چشمگیر و تجربه کاربری روانی را ارائه کند، بهتر است دیوایسی را انتخاب کنید که حرف جدیدی برای گفتن دارد.

گوشی های قدرتمند سال 2020

اگر تصمیم گرفته‌اید در زمستان پیش رو یک گوشی هوشمند جدید را خریداری کنید، این مطلب مناسب شما خواهد بود. ما در اینجا قصد داریم به معرفی زود هنگام گوشی های قدرتمند سال 2020 که هنوز عرضه نشده‌اند بپردازیم. آن‌ها همگی محصولاتی منحصر به فرد هستند و می‌توانند ترکیب خوبی از عملکرد سخت افزاری، چند ویژگی از جنس آینده و طراحی رو به جلو را ارائه کنند.

گوگل پیکسل 5

گوشی های قدرتمند سال 2020

وقتی به دنبال تجربه اندرویدی فوق‌العاده هستیم، محال است که بتوانیم گوشی‌های سری پیکسل را نادیده بگیریم. گوشی پیکسل 5 پیش رو، یک نمونه‌ی کامل از آنچیزی خواهد بود که گوگل از یک گوشی‌ساز اندرویدی توقع دارد. با درس گرفتن از گذشته، گوشی پیکسل 5 یک دیوایس کامل‌تر خواهد بود که می‌تواند تجربه‌ی سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی را در اختیار کاربرانش بگذارد. پرچمدار پیش روی گوگل از چیپست میان‌رده اسنپدراگون 765 5 جی با 8 گیگابایت رم قدرت خواهد گرفت. یک نمایشگر 5.8 اینچی (یا شاید هم 6 اینچی) از نوع امولد با نرخ رفرش 90 هرتزی نیز روی قاب جلویی آن قرار خواهد داشت.

انتظار بر این است که گوشی پیکسل 5 با یک باتری 4،000 میلی‌آمپر ساعتی همراه باشد که به صورت بی‌سیم نیز شارژ می‌شود. این دیوایس دارای دوربین دوگانه یا شاید هم سه‌گانه در پشت خود خواهد بود و از نظر عملکرد قطعاً باید بی‌نقص ظاهر شود. با توجه به شایعات، گوگل این گوشی که می‌تواند چندین سال به‌روزرسانی‌های اصلی اندروید را دریافت کند، با قیمت 600 تا 700 دلاری به فروش خواهد رساند.

سامسونگ گلکسی زد فولد 2

گوشی های قدرتمند سال 2020

شاید یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های سال 2020،‌ گلکسی زد فولد 2 باشد که وقتی از طراحی نوآورانه و عملکرد قدرتمندانه صحبت می‌کنیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این گوشی که 18 سپتامبر رونمایی می‌شود، نسبت به نسل اولیه‌ی گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ پیشرفت‌های زیادی خواهد داشت. به طور مثال نمایشگر اصلی 7.6 اینچی آن نرخ رفرش 120 هرتزی را ارائه می‌کند، دوربین سلفی درون حفره‌ای روی نمایشگر قرار گرفته و از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 865 پلاس برای قدرت‌بخشی به آن استفاده شده است.

گلکسی زد فولد 2 از دوربین سه‌گانه پشتی بهره می‌برد که شامل یک دوربین تله فوتو با زوم 2 برابری، یک دوربین فوق عریض و یک دوربین عریض معمولی می‌شود. این گوشی قیمتی در حدود 2 هزار دلار خواهد داشت.

اپل آیفون 12 پرو مکس

گوشی های قدرتمند سال 2020

آیفون‌های امسال اواسط ماه اکتبر با طراحی کلاسیک شبیه به آیفون 4 (لبه‌های تیز، فرم مستطیلی با فریم فولادی پریمیوم) عرضه خواهند شد. عضو ارشد این خانواده آیفون 12 پرو مکس نام دارد که از یک نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن 2778 در 1284 پیکسلی و تراکم پیکسلی 458ppi برخوردار است. شاید امسال اپل رنگ‌های آبی و نارنجی روشن را نیز به رنگبندی آیفون‌های خود اضافه کند. در قلب تپنده‌ی این گوشی نیز چیپست 5 نانومتری A14 حضور خواهد داشت.

یکی از انتظارات ما، بهبود دوربین سه‌گانه پشتی نسبت به نسل پیشین است و برخی شایعات در این راستا حسگر دوربین اصلی بزرگ‌تر و بهتر را در پشت پیش‌بینی می‌کنند. در اینجا یک سنسور LiDAR نیز اضافه شده است. اگر شایعات واقعیت داشته باشد، اپل این گوشی که یکی از بهترین گوشی‌های متمرکز بر دوربین سال 2020 خواهد بود را با قیمت 1100 دلاری وارد بازار خواهد کرد.

سونی اکسپریا 5 مارک 2

گوشی های قدرتمند سال 2020

سونی با پرچمدار آینده‌ی خود، گوشی اکسپریا 5 مارک 2 که احتمالاً 17 سپتامبر معرفی می‌شود، می‌خواهد فضای از دست رفته‌ی خود در بازار گوشی‌های هوشمند را مجدداً به دست آورد. بنابراین یکی از گوشی های قدرتمند سال 2020 متعلق به برند ژاپنی سونی است. این گوشی با زبان طراحی جدید سونی و ابعادی جمع و جور همراه خواهد بود. این شامل یک نمایشگر 6.1 اینچی فول اچ دی پلاس با نسبت ابعاد 21:9 و نرخ رفرش 120 هرتزی می‌شود. از نظر عملکرد نیز با توجه به حضور چیپست اسنپدراگون 865 و 8 گیگابایت رم، انتظاری جز قدرت بالا نخواهیم داشت.

اما دوربین‌های این گوشی موردی هستند که شاید هر کاربری را به سمت خرید آن بکشاند. دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از حسگر اصلی 12 مگاپیکسلی، حسگر فوق عریض 12 مگاپیکسلی با زاویه 124 درجه‌ای به همراه حسگر 12 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابری روی قاب پشتی این گوشی نقش بسته‌اند. انتظار می‌رود این گوشی با قیمتی در حدود 800 دلار به فروش برسد.

نوکیا پیورویو 9.3

گوشی های قدرتمند سال 2020

عرضه گوشی نوکیا پیورویو به فوریه سال 2019 برمی‌گردد و انتظار می‌رود نسل جدید آن به نام نوکیا پیورویو 9.3 طی هفته‌های آینده رونمایی شود. این گوشی با چیپست اسنپدراگون 865 و یک نمایشگر P-OLED با نرخ رفرش 120 هرتزی، نشان می‌دهد که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. هنوز جزئیات زیادی، به غیر از اینکه در سه ماهه پایانی سال 2020 معرفی می‌شود،‌در دست نیست.

شایعات در مورد پرچمدار جدید نوکیا به دوربین چهارگانه پشتی آن شامل حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی، حسگر ثانویه فوق عریض، حسگر تله فوتو و حسگر تشخیص عمق TOF 3D اشاره دارند. همکاری این شرکت با کمپانی ZEISS می‌تواند وعده‌ی عملکرد جذابی را برای دوربین‌های آن دهد. در جلو نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی در دسترس است که شاید نوکیا موفق شده باشد آن را به زیر نمایشگر ببرد.

وان پلاس 8 تی

گوشی های قدرتمند سال 2020

مگر می‌شود صحبت در خصوص گوشی های قدرتمند سال 2020 به میان بیاید ولی اسم وان پلاس را نشنویم؟ وان پلاس 8 تی گوشی آینده‌ی این کمپانی است که به عنوان نسل جدید گوشی‌های سری وان پلاس 8 رونمایی خواهد شد. این گوشی از یک نمایشگر 6.55 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتزی، چیپست اسنپدراگون 865 پلاس و حداقل 8 گیگابایت رم برخوردار خواهد بود. رابط کاربری آن نیز Oxygen OS 11 بوده که پتانسیل کاملی برای مالتی‌تسکینگ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

بر اساس شایعات، گوشی OnePlus 8T به دوربین چهارگانه‌ای متشکل از لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، یک حسگر 16 مگاپیکسلی واید، یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک لنز پرتره 2 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. تغییر زیادی در طراحی این گوشی نسبت به نسل پیشین اعمال نشده و بیشتر تمرکز سازنده روی ارتقاء عملکرد و نرم افزار آن بوده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. هر چهار نفر یکی هستین

  2. هر لحظه دارن زمان عرضشو عقب میدازن

  3. پس کی عرضه میشه اخه