جداسازی قطعات ایسوس ذنفون 7 پرو

جداسازی قطعات ایسوس ذنفون 7 پرو را در این ویدیو تماشا کنید

ویدیو جداسازی قطعات ایسوس ذنفون 7 پرو – Asus Zenfone 7 Pro نشان می‌دهد که دوربین چرخان این گوشی نسبت به نسل قبلی تغییراتی داشته است.

ایسوس ذنفون 7 پرو از معدود گوشی‌های بازار است که از دوربین چرخان استفاده می‌کند. مدل قبلی این گوشی نیز با همین نوع دوربین عرضه شده بود. ویدیو جداسازی قطعات ایسوس ذنفون 7 پرو نشان می‌دهد که مکانیزم این دوربین به طور قابل توجهی نسبت به مدل قبلی اصلاح شده است.

اگر فیلم جداسازی قطعات ایسوس ذنفون 6 را تماشا کنید، متوجه می‌شوید که موتور دوربین چرخان درست در کنار ماژول دوربین قرار دارد. اما در ذنفون 7 پرو این موتور درون خود ماژول تعبیه شده است.

چیزی که نسبت به قبل تغییر نکرده، طراحی برد PCB است که دو برد روی هم قرار گرفته‌اند. هر دوی آن‌ها با استفاده از خمیر حرارتی و مس خنک می‌شوند و دو لوله حرارتی نیز گرما را از چیپست دور می‌کند.

همانطور که در ویدیو مشخص است، در این گوشی کابل‌های بسیار زیادی به کار رفته که قطعات مختلف را به هم متصل می‌کند.  به طور کلی باز کردن ایسوس ذنفون 7 پرو  به‌جز در یکی دو مورد، آسان به نظر می‌رسد.

مشخصات ایسوس ذنفون 7 پرو

جداسازی قطعات ایسوس ذنفون 7 پرودوربین چرخان ایسوس ذنفون 7 پرو از سه سنسور میزبانی می‌کند؛ سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX686، سنسور اولترا واید 12 مگاپیکسلی و ستسور تله فوتو. این گوشی به چیپست اسنپدراگون 865 پلاس مجهز شده است. 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دیگر ویژگی‌های آن هستند. فضای ذخیره سازی این گوشی از طریق کارت میکرو اس‌دی نیز قابل افزایش است.

ذنفون 7 پرو با باتری به ظرقیت 5000 میلی‌آمپر ساعت و فناوری شارژ سریع 30 وات ارائه می‌شود. این محصول می‌تواند طی 34 دقیقه از 0 به 60 درصد شارژ شود. از دیگر مشخصات آن باید به نمایشگر 6.67 اینچی آمولد ساخت سامسونگ اشاره کرد. این نمایشگر رزولوشن+1080P داردو با گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*