اچ‌ تی سی Wildfire E Lite

تصویر رندر اچ‌ تی سی Wildfire E Lite منتشر شد

نخستین تصویر رندر گوشی اچ‌ تی سی Wildfire E Lite منتشر شد؛ این گوشی از طراحی مشابه با مدل استاندارد Wildfire E استفاده می‌کند.

اولین تصویر رندر گوشی اچ‌ تی سی Wildfire E Lite افشا شد. این گوشی همانند نسخه استاندارد Wildfire E طراحی شده و محصولی میان رده محسوب می‌شود.

طی چند سال گذشته، اچ تی سی  به شدت از صحنه رقابت تولیدکنندگان گوشی‌ها هوشمند جا مانده است. این شرکت زمانی محصولاتی بسیار با کیفیت مانند نکسوس وان و اچ تی سی وان ام 8 تولید می‌کرد، اما در حال حاضر در بسیاری زمینه‌ها از بازار عقب افتاده است.

اخیرا اچ تی سی دوباره در تلاش است تا سهم خود از بازار را بدست آورد و از گوشی جدید مبتنی بر بلاکچین رونمایی کرد. این گوشی مخصوص معامله گران بازار ارز‌های دیجیتال طراحی شده بود که البته موفقیت چشمگیری نیز کسب نکرد. اچ تی سی در تابستان امسال از اولین گوشی 5G خود به نام U20 5G پرده برداشت. گوشی میان رده دیزایر 20 پرو نیز دیگر محصولی بود که شرکت تایوانی در سال جاری معرفی کرد.

اخیرا نیز شایعاتی در مورد رونمایی از سه مدل جدید Wildfire E Lite، Wildfire E Ultra و Wildfire E Star منتشر شده است. ایوان بلاس، افشاگر معروف تصاویری رندر از مدل Wildfire E Lite کرد که متاسفانه طراحی خیلی خوبی ندارد. حاشیه نمایشگر این گوشی بسیار زیاد است و حسگر اثر انگشت آن نیز در پنل پشتی تعبیه شده است.

اچ‌ تی سی Wildfire E Lite

نمایشگر این گوشی رزولوشن اچ دی پلاس دارد و تراکم پیکسلی آن نیز 320ppi است. پنل پشتی Wildfire E Lite از دوربین دوگانه و فلش LED میزبانی می‌کند. محصول جدید اچ تی سی با پردازنده مدیاتک هلیو A20 و 2 گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود.

زمان آن فرا رسیده که شرکت تایوانی تجدید نظر کلی در استراتژی خود انجام دهد. اچ تی سی سال‌های پیش به طراحی‌ بسیار زیبای محصولاتش شهرت داشت. اکنون متاسفانه هیچ نشانه‌ای از دیزاین‌های با کیفیت این شرکت در اچ‌ تی سی Wildfire E Lite دیده نمی‌شود. ادامه چنین روندی تنها باعث اتلاف وقت و سرمایه این برند خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خدافظ اچ تی سی …

  2. Htcو موتورولا به چه امیدی گوشی میسازن 🤔😅

  3. Htcو موتورولا به چه امیدی گوشی میسازن 🤔😅

  4. گوشی قدرتمند و بروزیه

  5. اخه این چه طراحیه.‌اچ تی اسی انگار یه گوشی برا چند سال رو باز تولید کرده نه یه گوشی ۲۰۲۰

  6. اگر اچ تی سی داخل جعبه ۵۰ دلار هدیه بده بهم حاظرم بخرم در غیر این صورت نمیرزه😁