قدرت خرید خودرو در ایران

مقایسه قدرت خرید خودرو در ایران و سایر کشورها؛ دنا یا میتسوبیشی؟

طی ماه‌های اخیر قدرت خرید خودرو در ایران بسیار کاهش یافته است و در این ویدیو قصد داریم به مقایسه توان خرید اتومبیل در کشورمان با سایر نقاط جهان بپردازیم.

به دنبال افزایش تحریم‌ها، کم کاری خودروسازان داخلی و عبور ارزش 1 دلار از مرز 27 هزار تومان قیمت خودروهای داخلی به طرز سرسام‌آوری طی ماه‌های اخیر افزایش پیدا کرده است و خرید اتومبیل‌های سایپا و ایران خودرو نه تنها برای قشر کم درآمد، بلکه برای طبقه‌ی متوسط نیز به رویایی دست‌نیافتنی تبدیل شده است! تا آنجا که با متوسط درآمد یک فرد شاغل بر اساس نرخ تعیین شده از سوی وزارت کار، چند سال پس‌انداز هم پاسخگوی تامین پول لازم برای خرید یک پراید نیست.

پرسش جالبی که می‌توان در این باره مطرح کرد این است که با پول پراید، ساینا یا دنا در سایر کشورها می‌توان چه اتومبیل‌هایی خریداری کرد؟ در ویدئو جدید گجت تی وی، به مقایسه قیمت برخی خودروهای داخلی و با خودروهای خارجی هم‌قیمت آن‌ها خواهیم پرداخت تا ارزیابی کلی درباره قیمت و کیفیت خودروهای تولید شده توسط خودروسازان داخلی داشته باشیم.

مقایسه قدرت خرید خودرو در ایران و سایر کشورها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. قدرت خرید تو این خراب شده به صفر رسیده
    شما اگه 70 میلیون پول داشته باشید و چند ماه دیگه پس انداز کنید که یه پراید (لگن) بخرید میبینید نمیتونید و بازم گرون تر شده و همین پروسه ادامه داره…

  2. اگه همین طور قیمت ها زیادتر بشه دیگه قدرت خرید دو چرخه هم نمی مونه عزیزان! البته همین حالا هم عده کمی توان خرید خودروی بهتر از پراید دارن.

  3. ایران اصن قدرت خرید نداره😑😑