قابلیت‌ های سرفیس Duo

تماشا کنید: قابلیت‌ های سرفیس Duo از زبان مایکروسافت

مایکروسافت به تازگی ویدویی 120 ثانیه‌ای منتشر کرده که قابلیت‌ های سرفیس Duo را معرفی می‌کند. Surface Duo، اسمارت فون شرکت مایکروسافت است که از دو نمایشگر بهره می‌برد.

مایکروسافت در ویدیویی قابلیت‌ های سرفیس Duo را معرقی کرد. گوشی هوشمند مایکروسافت از دو نمایشگر 5.6 اینچی آمولد بهره می‌برد که توسط یک لولا فلزی 360 درجه به یکدیگر متصل شده‌اند. این گوشی با باز شدن 180 درجه ای فضای کار 8.1 اینچی و نسبت تصویر 3.2 ذر اختیار کاربر قرار می‌دهد. این گوشی از تمام برنامه‌های اندروید گوگل و برنامه‌های Office مایکروسافت پشتیبانی می‌کند. قابلیت‌های سرفیس Duo، آن را به دستگاه مناسبی برای انجام کار تبدیل می‌کند.

در ویدیو منتشر از این دستگاه، نحوه کار لولای نمایشگر و حالت‌هایی که می‌توان از این دستگاه استفاده کرد به نمایش در می‌آید. مایکروسافت همچنین در این ویدیو اعلام کرده که دستگاه در هنگام باز بودن ضخامت بسیار اندک 4.8 میلی‌متری دارد. در این ویدیو، استفاده از دستگاه در مکان‌های مختلف را نمایش داده می‌شود. به عنوان مثال، در حالت لپتاپ، سرفیس پرو Duo به صورت افقی قرار می‌گیرد و از نمایشگر پایین به عنوان صفحه کلید QWERTY استفاده می‌شود.

در این گوشی همچنین می‌توان دو برنامه‌ی مختلف را به صورت همزمان در نمایشگر‌ها اجرا کرد. مایکروسافت همچنین اعلام کرد که سرفیس Duo از تمامی برنامه های اندرویدی پشتیبانی می‌کند و این موضوع برای کاربران گوگل جذاب خواهد بود. این دستگاه همچنین از قابلیت قلم سرفیس Pen نیز پشتیبانی می‌کند و قابلیت‌های مختلفی از این طریق در اختیار کاربر قرار خواهد داد.قابلیت‌ های سرفیس Duo

مایکروسافت سرفیس Duo به چیپست اسنپدراگون 855 مجهز شده و 6 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. این محصول به باتری 3577 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و با قیمت پایه 1399 دلار عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. با توجه به قیمتش آنچنان هم عالی عمل نمیکنه

  2. طراحی شیک و نازک. خیلی جمع و وجور و دلچسب.

    فقط بدیش اینه قیمتش فضاییه و اندازه ثروت بیل گیتس حاشیه داره

  3. والا ظاهرش که زیبا نیست…

  4. با قیمت 1400 دلاری اصلا ارزش خرید نداره 😐

  5. هم قیمت با گلکسی زد فولد2 5G هست
    که از لحاظ کیفیت و طراحی تفاوت فاحشی وجود داره …
    سرفیس duo یک طراحی نوستالژی داره شاید برای بعضی دوستان خوب بنظر برسه ولی بنظر بنده duo ارزش خرید نداره
    چون رقبا عملکرد بهتری به کاربران ارائه میدند

  6. والا نمی ارزه

    اصلا و ابدا کسی نباید سمتش بره

    بهتره یک گوشی 100 دلاری اندرویدی بزاری تو جیبت، ولی یک لپتاپ و یا دسکتاپ قوی داشته باشی

    با سپاس