ماوس لاجیتک MX Anywhere 3

ماوس لاجیتک MX Anywhere 3 با چرخ اسکرول مگ اسپید رونمایی شد

ماوس لاجیتک MX Anywhere 3 امروز با چرخ اسکرول مگ اسپید رونمایی شد. این ماوس بی‌سیم جمع و جور می‌تواند در چندین دستگاه به صورت همزمان مورد استفاده قرار بگیرد.

ماوس لاجیتک MX Anywhere 3 با ابعاد کوچک و قابلیت استفاده در انواع سطوح رونمایی شد. این محصول با وجود بدنه کوچک‌تر، تمامی ویژگی‌های MX Master 3 را در خود جای داده است.

ماوس لاجیتک MX Anywhere 3از  قابلیت‌های جدیدی که در این موس یافت می‌شود باید به چرخ اسکرول جدید MagSpeed اشاره کرد که از فولاد تراش خورده ساخته شده است. در واقع، MX Anywhere 3 را باید نسخه‌ی کوچک‌تر و پیشرفته‌ی مدل MX Master 3 دانست.

ماوس لاجیتک MX Anywhere 3یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول که مورد توجه کاربران حرفه‌ای قرار می‌گیرد امکان پیمایش 1000 خط در ثانیه است. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد میان حالت Hyperfast و ratchet سوئیچ کنند که سرعت پیمایش ماوس را کاهش خواهد دارد.

ویژگی کلیدی MX Anywhere 3، قابلیت تشخیص سطوح مختلف است. به گفته شرکت سازنده، این ماوس می‌تواند در اکثر سطوح از جمله شیشه (حداقل ضخامت 4 میلی‌متر) پیمایش کند.

در این دستگاه به جای رابط شارژر microUSB از فناوری USB Type-C استفاده شده است. باتری دستگاه با ظرفیت مشابه نسل قبلی، با یک بار شارژ کامل تا 70 روز شارژدهی خواهد داشت. همچنین باتری این ماوس با یک دقیقه شارژ، تا 3 ساعت دوام خواهد آورد.

ماوس لاجیتک MX Anywhere 3در این ماوس قابلیتی تحت عنوان Logitech Flow وجود دارد که به کاربر امکان می‌دهد همزمان به سه دستگاه متصل شود و از طریق دکمه پایین ماوس، در بین دستگاه‌ها سوئیچ کند. این گزینه  برای کاربران مک که می‌خواهند بین دسکتاپ، مک و بوک و آیپد سوئیچ کنند، بسیار کاربردی خواهد بود.

از دیگر قابلیت موجود در این ماوس باید به Button Customizations اشاره کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد از دکمه‌های جانبی برای کنترل پخش ویدیو یا قطع و وصل کردن دوربین و میکروفون استفاده کنند.

ماوس لاجیتک MX Anywhere 3 با سیستم‌های ویندوز، مک، لینوکس، کروم و آیپد او اس سازگار است. این موس با قیمت 79.99 دلار به زودی روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلیا این دکمه اسکرول ور کلاً استفاده نمیکنن و فقط از همون حالت اسکرول کردن ازش استفاده میکنن واقعاً وجودش خیلی مهمه باز و بسته کردن لینک ها بستن پیج ها بدون درد سر انتخاب صفحه های کنار هم بدون کلیک و انتخاب جابجایی صفحه ها در حالت افقی و البته عمودی این همه کاربرد داره این یدونه بعد بیشتریا استفاده نمیکنن