سونی اکسپریا پلی 2

تصاویری از سونی اکسپریا پلی 2 منتشر شد؛ PSP دیگری در راه است؟

به‌تازگی تصاویری منتسب به سونی اکسپریا پلی 2 منتشر شده است. عرضه نسل جدید گوشی هوشمند مخصوص گیم سونی می‌تواند راه‌ خوبی برای بازگشت سونی به بازار باشد.

سونی اکسپریا پلی برای اولین بار در سال 2011 معرفی شد و در آن زمان به یکی از جالب‌ترین ایده‌های گوشی‌های هوشمند بدل شد. این محصول، اولین و تنها باری بود که سونی گوشی هوشمند مخصوص بازی عرضه کرد و هیچ‌گاه مدل جدید این دستگاه روانه بازار نشد. حالا تصاویری از محصولی به نام سونی اکسپریا پلی 2 در چین منتشر شده است.سونی اکسپریا پلی 2

تصاویر موجود از اکسپریا پلی 2 توسط JerryYin، عضور ارشد توسعه دهندگان XDA به‌دست آمده. به گفته‌ی وی، این تصاویر از نمونه اولیه اکسپریا پلی 2 گرفته شده است.

سونی اکسپریا پلی 2

همانطور که در تصویر مشخص است، این تلفن هوشمند ویژگی‌هایی مشابه مدل قبلی خود دارد. دکمه و پد لمسی با تغییرات اندکی نسبت به نسل اول طراحی شده‌اند. صفحه لمسی کوچکی نیز میان صفحه کلید قرار گرفته و جایگرین جوی استیک شده است. این دستگاه در اجرای بازی‌ها مشابه با سونی PSP Go عمل می‌کند.

همچنین در تصاویر دو دکمه در بالای دستگاه دیده می‌شود؛ بر روی این دکمه‌ها برچسب L و R خورده است. همچنین در این دستگاه اسلات سیم کارت و کارت حافظه وجود دارد و به دوربین و فلش LED نیز مجهز شده است. در پایین دستگاه نیز برند سونی اریکسون و اکسپریا حک شده است.

شمای کلی دستگاه شباهت بسیاری به اکسپریا پلی دارد. با این وجود که نمایشگر مربعی است و تغییراتی در دکمه‌ها لحاظ شده. همچنین دوربین، صفجه لمسی و دکمه 3D به این دستگاه اضافه شده است.

سونی اکسپریا پلی 2

طبق گفته‌ی XDA، این پروژه در حال حاضر فعال نیست. با این وجود احتمالا هرگز چنین دستگاهی روانه بازار نخواهد شد. با این جال، حدود 9 سال از عرضه نسل اول اکسپریا پلی می‌گذرد و ارائه نسخه‌ی جدیدی از آن، ایده‌ی خوبی برای سونی خواهد بود. البته سونی نشان داده که دیگر علاقه‌ای به تولید گوشی‌های هوشمند ندارد و تجارت اسمارت فون این شرکت از سودآوری خارج شده است.

با این حال، اخیرا علاقه به گوشی‌های گیمینگ  افزاش یافته و سونی می‌تواند با ازائه محصولی جدید سهم خوبی از بازار کسب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینووو خیلی خفنه

  2. خیلی عالیه شونی همیشه خوب بوده