کالبد شکافی سامسونگ گلکسی زد فولد 2

تماشا کنید: کالبد شکافی سامسونگ گلکسی زد فولد 2

ویدیو کالبد شکافی سامسونگ گلکسی زد فولد 2 توسط iFixit منتشر شد؛ این گوشی نسبت به نسل قبلی پیشرفت‌‌های زیادی داشته اما همچنان تعمیر آن بسیار سخت به‌نظر می‌رسد.

قیمتی که مصرف‌کنندگان باید برای گوشی‌های جدید مانند سری‌های تاشو بپردازند، بسیار فراتر از قیمت واقعی است. با این وجود انتظار می‌رود طول عمر مناسبی از این دستگاه‌ها انتظار می‌رود. دوام و تعمیرپذیری سامسونگ گلکسی فولد نسل اول چندان مناسب نبود، بنابراین انتظار می‌رفت در نسل بعدی این گوشی، بهبود‌هایی از این نظر ایجاد شود. اما با توجه به ویدیو کالبد شکافی سامسونگ گلکسی زد فولد 2 که اخیرا توسط iFixit منتشر شده، تعمیر این گوشی همچنان بسیار مشکل به‌نظر می‌رسد.

نمایشگر خارجی و پنل شیشه‌ای پشتی با اندکی حرارت به آسانی از بدنه جدا شدند. پس از آن قطعات موبایل قرار دارند که متاسفانه همه‌ی آن‌ها با پوشش پلاستیکی و تعداد زیادی پیچ در جای خود بسته شده‌‍اند.

پس از بازکردن پلاستک‌ها از، ماژولار بودن بسیاری از قطعات، بازکردن سامسونگ گلکسی زد فولد 2 را آسان می‌کند. همچنین کمتر شدن تعداد سنسور‌های دوربین، تعمیر آن را آسان تر کرده است. به گفته‌ی iFixit، باز کردن باتری‌های این گوشی کار بسیار سخت و خطرناکی است.

نکته قابل توجه، مکانیزم کاملا حدیدی است که سامسونگ در لولا گلکسی زد فولد 2 استفاده کرده. این تغییرات باعث شده قطعات کمتری در این بخش استفاده شود و دوام و زاویه تا شدن بهتری را ارائه دهد. این لولا طراحی بهتری نسبت به مدل قبلی داشته و با طراحی گوشی یکپارچه شده است. در نمایشگر گوشی نیز به جای پلاستیک، از شیشه تاشو استفاده شده که مقاومت بیشتری نسبت نسل قبلی نشان می‌دهد.

با وجود پیشرفت‌های گلکسی زد فولد 2، تعمیر این گوشی نسبت به نسل قبلی سخت‌تر شده است. iFixit امتیاز 3 از 10 را به این گوشی اختصاص داده است. گلکسی زد فولد 2 نسبت مایکروسافت سرفیس Duo با امتیار 2 از 10 رتبه بهتری از لحاظ تعمیر پذیری دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*