مشخصات هواوی نوا 8

مشخصات هواوی نوا 8 و 8 پرو افشا شد

هواوی در سه ماهه پایانی سال میلادی از سری  Nova 8 رونمایی خواهد شد. به تازگی قیمت و مشخصات هواوی نوا 8 و 8 پرو لو رفته است.

هواوی از سری نوا 8 در سه ماهه پایانی سال 2020 رونمایی خواهد کرد. انتظار می‎‌رود رونمایی این گوشی تا اواخر سال به طول بیانجامد. پیش‌تر منابع چینی جزئیات مربوط به نوا 8 اس‌ای را منتشر کردند. اکنون مشخصات هواوی نوا 8 و 8 پرو نیز افشا شده است.

افشاگری به‌نام Really Asen Jun، طی پستی در شبکه اجتماعی ویبو، مشخصات گوشی نوا 8 را اعلام کرد. به گفته‌ی وی، گوشی جدید هواوی به پردازنده دایمنسیتی 820 مجهز خواهد شد. این چیپست در حال حاضر در انحصار برند ردمی است اما ظاهرا دوره‌ی انحصار آن در ماه دسامبر به پایان خواهد رسید. از دیگر جزئیات هواوی نوا 8 باید به نمایشگر اولد با نرخ 90 هرتز اشاره کرد که توسط شرکت Visionox یا Tianma تامین می‌شود. قیمت مدل پایه این گوشی، 484 دلار خواهد بود.

مشخصات هواوی نوا 8 و 8 پرو

مشخصات هواوی نوا 8گوشی نوا 8 پرو از چیپست دایمنسیتی 1000 پلاس برخودار خواهد بود. این مدل به نمایشگر اولد با نرخ رفرش 120 هرتز مجهز شد. قیمت نسخه‌ی پرو، 587 دلار اعلام شده است.

گفتنی است که ممنوعیت‌های ایالات متحده بر علیه شرکت هواوی، باعث قطع رابطه این شرکت با قطعه سازان شده است. اخیرا شرکت مدیاتک لایسنس همکاری با هواوی را دریافت کرد و با این وجود سری نوا 8 از تراشه‌های دایمنسیتی این شرکت استفاده خواهند کرد.