با لوازم جانبی هواوی میت 40 پرو آشنا شوید

هواوی همراه با گوشی های سری Mate 40 لوازم جانبی زیادی را هم معرفی کرد؛ از رینگ لایت هواوی میت 40 پرو و استایلوس M-Pen 2 گرفته تا فست شارژر فندکی و یک پاوربانک 66 وات!

معرفی لوازم جانبی هواوی میت 40 و مدل‌های پرو را از قلم دیجیتال M-Pen 2 آغاز می‌کنیم که روی تبلت‌های هواوی هم کاربرد دارد. این استایلوس دارای قابلیت پشتیبانی از 4096 سطح فشار و قابل استفاده به صورت مورب است تا حس واقعی‌تری به کاربر بدهد.

دوام شارژ آن در شرایط  معمولی، به 40 روز یا 10 ساعت استفاده ممتد می‌رسد. به صورت بی‌سیم هم شارژ می‌شود و فقط با 5 دقیقه شارژ کردن، می‌توانید 2 ساعت از آن استفاده کنید. هواوی M-Pen 2 را 99 یورو قیمت‌گذاری کرده است.

محصول بعدی، یک شارژر خودرویی بی‌سیم با توان 50 وات است که می‌تواند برای کاربران سری هواوی میت 40 خیلی کاربردی باشد. این گجت در رنگ مشکی عرضه می‌شود و نقش پایه نگهدارنده گوشی را هم ایفا می‌کند. در کنار آن، یک شارژر فندکی 66 واتی نیز معرفی شده است که باتری پرچمداران جدید هواوی را با نهایت سرعت ممکن شارژ می‌کند.

به این دو لوازم جانبی هواوی میت 40 پرو باید یک پاوربانک 12000 میلی‌آمپر ساعتی را اضافه کنیم که توان خروجی آن هم 66 وات است.

لوازم جانبی هواوی میت 40 پرو

در نهایت می‌رسیم به قاب رینگ لایت هواوی میت 40 پرو که یک فلاش LED حلقه‌ای برای گرفتن عکس‌های سلفی شفاف در محیط‌های تاریک دارد. شارژ آن هم به صورت بی‌سیم از خود گوشی انجام می‌شود.

لوازم جانبی هواوی میت 40 پرو

این گجت دارای برچسب قیمت 69 یورویی و رنگ‌بندی مشکی، سفید و نقره‌ای است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*