فیات پاندا 2021

فیات پاندا 2021 با ظاهر جدید و تکنولوژی‌های پیشرفته معرفی شد

فیات پاندا 2021 معرفی شد. نیو پاندا اکنون از استایل جدید و تکنولوژ‌ی‌های پیشرفته بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه جدید فیات پاندا آشنا می‌شویم.

شرکت خودروسازی فیات به مناسبت گرامی‌داشت چهلمین سال تولید خودرو پاندا از نسخه جدید آن با نام نیو پاندا پرده برداشت. این خودرو خاطره‌انگیز اکنون به سپر جلو جدید، رکاب‌های جانبی متمایز و رینگ‌های بازنگری شده مجهز شده است. شرکت فیات برای محصول جدید خود سیستم اطلاعات سرگرمی جدید با صفحه نمایش 7 اینچی را نیز در نظر گرفته است که از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند. از سایر ویژگی‌های برجسته فیات پاندا 2021 می‌توان به پوشش ارتقا یافته کابین، داشبورد چوبی و رنگ‌های جدید بدنه اشاره کرد.

مشخصات فیات پاندا 2021

فیات پاندا 2021

شرکت فیات برای نسخه جدید پاندا عضو جدیدی را با نام اسپرت در نظر گرفته است تا بتواند نگاه مشتریان جوان را جذب کند. این نسخه به رینگ‌های 16 اینچی دو رنگ و آینه‌ها و دستگیره‌های در همرنگ با بدنه مجهز است. از سایر ویژگی‌های این نسخه می‌توان به نشان‌های اسپرت و رنگ بدنه انحصاری خاکستری مات اشاره کرد.

فیات پاندا 2021

در کابین فیات پاندا 2021 شاهد داشبوردی با رنگ تیتانیومی هستیم و پوشش سقف مشکی و پانل‌های در جدید با پوشش چرم نیز خودنمایی می‌کنند. شرکت فیات برای این خودرو صندلی‌های دو رنگ را در نظر گرفته است. همچنین مشتریانی که خواهان ظاهری ویژه‌تر هستند قادرند پکیج پاندمونیو را سفارش دهند که مواردی چون فرمان چرمی با دوخت قرمز، کالیپرهای ترمز قرمزرنگ و شیشه‌های تیره را شامل می‌شود.

فیات پاندا 2021

این خودرو از قوای محرکه هیبریدی ملایم بهره می‌برد که یک موتور 3 سیلندر 1 لیتری با قدرت 69 اسب بخار و یک استارتر/ژنراتور را شامل می‌شود؛ این سیستم، انرژی را در هنگام ترمز و کاهش سرعت جمع‌آوری کرده و آن را در باتری کوچک لیتیوم-یونی ذخیره خواهد کرد. این میزان انرژی بعدا برای استارت دوباره موتور و به عنوان قسمتی از سیستم استارت/استاپ استفاده می‌شود و در هنگام شتاب‌گیری بار کاری موتور دورن‌سوز را کاهش خواهد داد.