واتس اپ 2.20.203.3

آپدیت بتای واتس اپ 2.20.203.3 با ویژگی‌های جدید برای اندروید از راه رسید

آپدیت بتای واتس اپ 2.20.203.3 برای سیستم عامل اندروید معرفی شد و در آن ویژگی‌های جدیدی مانند قفل‌گذاری بایومتریک اضافه شده است.

به تازگی آپدیت بتای واتس اپ منتشر شد. واتس اپ این به روزرسانی را برای رساندن نسخه به 2.20.203.3 عرضه کرده و پیشرفت‌های مختلف و چند ویژگی جدید را در آن ارائه کرده است. این شرکت از چند ماه پیش روی چندین ویژگی جدید برای برنامه پیام رسان خود کار می‌کند. یکی از این ویژگی‌های جدید، پیوستن به تماس‌های از دست رفته است که به شما امکان می‌دهد در یک شرایط خاص به سرعت به تماس‌ها بپیوندید.

این ویژگی به این معنی است که اگر تماس با اعضای دیگر گروه همچنان فعال باشد،‌ به کاربر اجازه داده می‌شود تا به یک تماس از دست رفته گروهی بپیوندد. هنوز این قابلیت جدید در دست توسعه است و از طریق به روزرسانی رسمی در آینده نزدیک در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

واتس اپ 2.20.203.3

امنیت بایومتریک در واتس اپ 2.20.203.3

ویژگی جدید دیگر، سیستم قفل‌گذاری بایومتریک است. همانطور که از نام این ویژگی مشخص است، این قابلیت جدید، امنیت بایومتریک را به برنامه پیام رسان محبوب واتس اپ می‌آورد. در این بخش، کاربران می‌توانند از قفل‌گشایی با تشخیص اثر انگشت برای محافظت از اطلاعات خود در واتس اپ استفاده کنند. اگر حسگر اثر انگشت در گوشی شما وجود نداشته باشد، این ویژگی با سیستم تشخیص چهره نیز کار می‌کند. در حال حاضر، تشخیص چهره و تشخیص اثر انگشت، تنها روش‌هایی هستند که در آپدیت جدید واتس اپ پشتیبانی می‌شوند.

واتس اپ 2.20.203.3

متاسفانه این ویژگی‌های جدید آپدیت بتای واتس اپ 2.20.203.3 در دست توسعه است و هنوز مشخص نیست که چه زمانی به صورت رسمی و برای تمام کاربران در دسترس خواهد بود؛ اما اکنون چند عکس از این نسخه جدید به اشتراک گذاشته شده است که می‌توانید در بالا مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کاش واتساپ به روز رسانی نده 😂😂یه چی و درست میکنه چند تا رو خراب