مقایسه باتری آیفون ۱۲ با آیفون ۱۱

مقایسه عملکرد باتری آیفون ۱۲ در مقایسه با نسل گذشته آیفون (ویدیو)

ویدیویی در یوتیوب منتشر شده که به مقایسه عملکرد باتری آیفون ۱۲ – iPhone 12 با نسل گذشته٬ آیفون ۱۱ و میزان شارژدهی آن‌ها می‌پردازد.

یک یوتیوبر مشهور به نام Arun Maini اخیراً بررسی‌های خود از دوربین آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو را در کانال یوتیوب Mrwhosetheboss منتشر کرده است. اکنون ویدیوی دیگری از او منتشر شده که در آن روی عملکرد باتری آیفون ۱۲ و مقایسه‌ی آن با نسل‌های گذشته‌ی آیفون اپل متمرکز شده است.

ظرفیت باتری در آیفون‌های جدید اپل نزول پیدا کرده است. در عین حال از یک پردازنده با مصرف کارآمدتر به نام A14 Bionic در آن‌ها استفاده شده که از فناوری پردازش ۵ نانومتری استفاده می‌کند. در نتیجه٬ اپل وعده می‌دهد عمر باتری این خانواده مانند مدل‌های سال ۲۰۱۹ آیفون است.

این یوتیوبر برای آزمون باتری٬ آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو٬ آیفون ٬۱۱ ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس٬ آیفون XS و همچنین آیفون SE 2020 را انتخاب کرده است. او برای تمام این گوشی‌ها سطح روشنایی و تنظیمات صفحه یکسانی را انتخاب کرد. ظرفیت شارژ باتری همگی نیز ۱۰۰ درصد بود. سپس شروع به اجرای بازی٬ پخش ویدیو٬ عکاسی٬ بنچمار‌ک‌گیری و اجرای دیگر اپلیکیشن‌ها روی تمام آن‌ها کرد.

ویدیوی مقایسه باتری آیفون ۱۲ با آیفون ۱۱

دانلود ویدیو

اولین دیوایسی که از گردانه رقابت خارج شد آیفون اس ای ۲۰۲۰ با زمان ۳ ساعت و ۵۹ دقیقه‌ای بود. سپس نوبت به آیفون ایکس آر رسید که پس از ۴ ساعت و ۳۲ دقیقه از رقابت کنار برود. آیفون ۱۱ معمولی ۵ ساعت و ۹ دقیقه٬ آیفون ۱۲ پرو ۶ ساعت و ۳۴ دقیقه و آیفون ۱۲ معمولی نیز ۶ ساعت و ۴۱ دقیقه دوام آوردند. گوشی آیفون ۱۱ پرو موفق به ۷ ساعت و ۳۶ دقیقه شارژدهی شد٬ در حالی که مدل ۱۱ پرو مکس از آن هم فراتر رفت و ۸ ساعت و ۲۹ دقیقه دوام آورد. این آزمون نشان می‌دهد که شاید باتری آیفون ۱۲ معمولی شارژدهی طولانی‌تری نسبت به آیفون ۱۱ داشته باشد٬ اما آیفون ۱۲ پرو نمی‌تواند هم مدل نسل گذشته‌ی خودش را شکست دهد.

ظرفیت باتری در گوشی‌های سری آیفون ۱۲

  • آیفون ۱۲ مینی – ۲۲۲۷ میلی‌آمپر ساعت
  • آیفون ۱۲ – ۲۸۵۱ میلی‌آمپر ساعت
  • آیفون ۱۲ پرو – ۲۸۱۵ میلی‌آمپر ساعت
  • آیفون ۱۲ پرو مکس – ۳۶۸۷ میلی‌آمپر ساعت

ظرفیت باتری مدل‌های ۱۲ و ۱۲ پرو مکس در مقایسه با نسل قبلی با کاهش همراه بوده است. ظرفیت باتری آیفون ۱۱ و ۱۱ پرو مکس سال گذشته به ترتیب ۳۱۱۰ و ۳۹۶۹ میلی‌آمپر ساعت بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*