سامسونگ گلکسی اس 7

انتشار آپدیت نرم افزاری جدید برای سامسونگ گلکسی اس 7 و اس7 اج !

مدتی بود که آپدیت تازه‌ای برای سامسونگ گلکسی اس 7 – Galaxy S7 منتشر نمی‌شد. حالا ولی این گوشی تقریبا پنج ساله، همراه با گلکسی اس 7 اج یک آپدیت نرم افزاری دیگر دریافت کرده است.

اعضای خانواده گلکسی S7 در اوایل سال 2016 با اندروید 6.0 عرضه شدند. سیستم عامل این دو گوشی در سال 2018 به اندروید 8 ارتقا یافت که آخرین به‌روزرسانی سیستمی آن‌ها بود. آخرین وصله امنیتی هم در ماه مارس امسال منتشر شد و  بسیاری تصور می‌کردند آپدیت دیگری در راه نیست. خبر خوب اینکه کاربران سامسونگ گلکسی اس 7 و اس 7 اج در انگلستان و کانادا، پچ امنیتی سپتامبر 2020 را دریافت کرده‌اند. این آپدیت، حدود 70 مگابایت حجم دارد و احتمالا در آینده‌ای نزدیک به سایر کشورها نیز می‌رسد.

سامسونگ گلکسی اس 7 اج

سامسونگ متعهد شده است که اندروید را تا سه سال به‌روزرسانی کند؛ اما این تعهد فقط شامل پرچمداران اخیر کمپانی، برخی از مدل‌های سری گلکسی A و گوشی های منعطف می‌شود.

به هر حال، گوشی های قدیمی‌تر که دیگر از آپدیت‌های سیستمی پشتیبانی نمی‌کنند، می‌توانند آسیب‌پذیری‌های مهمی داشته باشند و ارائه آپدیت امنیتی برای آن‌ها، ستودنی است.

ظاهرا این به‌روزرسانی، باعث بهبود پایداری و عملکرد سامسونگ گلکسی اس 7 و S7 Edge می‌شود. کاربران این دو گوشی که هنوز نوتیفیکیشن مربوطه را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به بخش آپدیت نرم افزاری در منوی تنظیمات، امکان دسترسی به آن را بررسی کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چیز عجیبی نیست که شرکت ها پشتیبانی انجام میدن
    مثلا گوشی من برای میت 9 هوآوی که برای 2016 هستش حدودا 2 ماه پیش یه آپدیت گرفتم که چندتا قابلیت جدید اضافه کرد به گوشی بعد از چند سال که توی بحث بهبود شارژ گوشی و امنیتی بود
    درسته که اندروید ارتقا پیدا نکرده ولی کلی تاحلا پچ امنیتی یا آپدیت سیتم عامل رو گرفتم که همگی نشان از ارزش کاربر برای سازنده داره

  2. شاید هدف کند کردن و خسته کر ن کاربرش هست. سامسونگ سابقه کند کر ن تعمدی گوشی رو داره و من باشم جای صاحبان این گوشی ها عمرا اپدیت کنم

  3. این اپدیت واقعا خوبه و گوشیو عالی میکنه