جعبه گشایی کنسول پلی استیشن 5 - PS5

جعبه گشایی کنسول پلی استیشن 5

در جعبه گشایی کنسول پلی استیشن 5 – PS5 با ما همراه باشید تا نگاهی نزدیک‌تر به دستگاه بزرگ و فوق‌العاده قدرتمند سونی داشته باشیم.

پس از مدت‌ها انتظار و دنبال کردن شایعات و اطلاعات رسمی، اکنون بالاخره نوبت به آن رسیده تا کنسول پلی استیشن 5 را از نزدیک بررسی کرده و بالاخره از تخت خواب مقوایی بیرون آوریم.

البته طبق ویدئو رسمی کالبد شکافی پلی استیشن 5 و همچنین بررسی کوتاه گجت نیوز از آن، به خوبی می‌دانیم که پس از باز کردن جعبه این کنسول، دقیقا با چه چیزی طرف هستیم؛ بخصوص پایه نگه‌دارنده که باز و بسته کردن آن در صورتی که ویدئو رو نگاه نکرده باشید، کمی وقت‌گیر به نظر می‌رسد.

به هر حال، طبق اعلام رسمی شرکت سونی، رسانه‌ها و یوتوبرهایی که هم‌اکنون و مدتی زودتر از موعد کنسول پلی استیشن 5 را برای بررسی و ساخت ویدئوهای جعبه‌گشایی دریافت کرده‌اند، حق ندارند که بازی خاصی را روی آن اجرا کنند. همچنین رونمایی از محیط کاربری و نرم‌افزار این کنسول، تنها پس از روز عرضه جهانی آن قانونی خواهد بود.

البته در ویدئو زیر بازی Astro’s Playroom که درباره ویژگی‌های کنترلر دوال سنس به صورت پیش‌فرض در کنسول PS5 قرار دارد نمایش داده شده است.

جعبه گشایی کنسول پلی استیشن 5