پیش فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک

شرایط پیش فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک در آبان 99 اعلام شد

شرایط پیش فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک در آبان 99 اعلام شد. ایران خودرو این محصول خود را به مدت سه روز با موعد تحویل بهار 99 به فروش می‌رساند.

شرکت ایران خودرو طرح پیش فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک را از امروز، پنجشنبه 15 آبان 99 آغاز می‌کند و این طرح به مدت سه روز اجرا می‌شود. مشتریان نهایی، حداکثر سه روز بعد از تمام شدن زمان ثبت نام، به صورت قرعه‌کشی انتخاب و اعلام می‌شوند. منتخبان تا 5 روز پس از آن زمان دارند تا وجه علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو پرداخت کنند.

در طرح پیش فروش این خودرو، موعد تحویل برای اردیبهشت و خرداد 1400 زمان‌بندی شده و خودرو بر اساس قیمت زمان تحویل درج شده در قرارداد به مشتریان نهایی تحویل داده می‌شود. همچنین برای این که مشتریان واقعی این خودرو بتوانند به آن دسترسی داشته باشند، تمام محدودیت‌های طرح‌های فروش قبلی در این طرح نیز اعمال می‌شود. از جمله این محدودیت‌ها می‌توان به گذشتن 48 ماه از زمان ثبت نام یا تحویل خودرو از سوی شرکت‌های ایران خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال شخصی، ارائه گواهینامه، شماره تلفن و شماره حساب بانکی به نام مشتری اشاره کرد.

در این طرح پیش فروش، سند مالکیت خودرو تحویلی به مدت یک سال در رهن شرکت ایران خودرو باقی می‌ماند. در ادامه می‌توانید شرایط پیش فروش دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک را برای روزهای پنجشنبه 15 تا شنبه 17 آبان 99 مشاهده کنید:

شرایط پیش فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک

  • کد خودرو: 707
  • مبلغ پیش پرداخت: 185 میلیون و 400 هزار تومان
  • رنگ‌های قابل عرضه: سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری
  • موعد تحویل: اردیبهشت و خرداد 1400