کامپیوتر هواوی

کامپیوتر هواوی اواخر ماه جاری معرفی خواهد شد

مدتی است که اخباری در مورد کامپیوتر هواوی منتشر می‌شود. طبق گزارش جدید، این غول تولید کننده گوشی هوشمند چینی اواخر ماه جاری میلادی از کامپیوتر دسکتاپ خود رونمایی خواهد کرد.

با وجود تحریم های ایالات متحده علیه هواوی،این شرکت استراتژی‌های جدیدی برای ادامه فعالیت خود در بازار پیش رو گرفته. شرکت چینی در حال آماده سازی برای عرضه محصول جدیدی به بازار است. قدم بعدي این شرکت، توليد کامپیوتر هواوی خواهد بود كه تا اواخر ماه جاری رسما معرفی شد.

طبق گزارشاتی، کامپیوتر هواوی با چیپست Kunpeng 920 به همراه پردازنده گرافیکی Radeon R7 430  روانه بازار خواهد شد.

کامپیوتر هواویگفته می‌شود این دستگاه به یک مانيتو مجهز است و می‌تواند برای اهداف تجاری مورد استفاده قرار بگیرد. در حال حاضر اطلاعات کاملی از این محصول در دسترس نیست اما  احتمالاً با اطلاعاتی که قبلا درز کرده بود مطابقت دارد.

شايعات نشان می‌دهند كه كامپیوتر هواوی به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD مجهز خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود درایو نوری، صفحه کلید، ماوس، منبع تغذیه ۱۸۰ واتی و سیستم عامل اختصاصی Kylin ، همراه این کامپیوتر ارائه شود.

چیپست هواوی Kunpeng 920 با فرایند ۷ نانومتری و مبتنی بر معماری ARM، در سال ۲۰۱۹ معرفی شد.  این تراشه عملکرد بالایی ارائه می‌دهد و می‌تواند برای پروژه‌های تجاری مبتنی بر سرور مناسب باشد.

شرکت چینی هم اکنون با برندهای هواوی و  آنر در بازار لپ‌تاپ‌ حضور دارد. هواوی مدتی است که به دنبال ورود به عرصه کامپیوتر های رومیزی و مانیتور بوده و رقابت این شرکت با اچ پی و  دل جالب توجه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*