نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 21 - Galaxy S21 و گلکسی اس 21

تصاویر تازه‌ای از نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس لو رفت

اخیرا تصاویر تازه‌ای از گلس پرچمداران بعدی سامسونگ لو رفته که نشان دهنده نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 21 – Galaxy S21 و گلکسی اس 21 پلاس است.

طی هفته گذشته اطلاعات فراوانی درباره پرچمداران بعدی سامسونگ لو رفته که می‌توان گفت در صورت صحت آن‌ها، این گوشی‌ها به نحوی معرفی شده‌اند! با این وجود، امروز تصاویر جدیدی در فضای مجازی و توسط برخی کاربران دست به دست شده که نشان دهنده نمایشگر Punch Hole مدل Infinity-O در دو گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس است.

نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 21

نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 21 - Galaxy S21 و گلکسی اس 21

چنان که به نظر می‌رسد، گوشی‌های سری اس هر ساله اندازه حفره بالای نمایشگر خود را کم و کمتر می‌کنند؛ این مورد که در گوشی Galaxy S21 نیز رعایت شده و همانطور که مشاهده می‌کنید، مقداری از دو گوشی گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس کوچک‌تر بوده و به قسمت بالای نمایشگر نیز نزدیک‌تر شده است.

همچنین فاصله بین حفره و بالاترین نقطه در نمایشگر گلکسی اس 21 پلاس نیز بسیار کم بوده و در نمایشگر گلکسی اس 21 حتی کمتر نیز شده است. به هر حال واضح است که پرچمداران جدید سامسونگ طرح چنان جدیدی برای مخفی کردن یا به نحوی پوشاندن دوربین سلفی ندارند، اما سعی شده تا میزان دخالت آن در تصویر به کمترین حالت ممکن برسد. به علاوه، حاشیه بین نمایشگر و بدنه هر دو گوشی تقریبا مشابه با گلکسی اس 20 طراحی شده و تنها در قسمت پایین گلکسی اس 21 پلاس این حاشیه بیشتر شده است.

مدل‌ها

نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 21 - Galaxy S21 و گلکسی اس 21

ظاهرا امسال گوشی‌های سری گلکسی اس 21 تنها در دو مدل سامسونگ گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس عرضه خواهند شد که خود جای تعجب دارد؛ البته نه از نظر اینکه سامسونگ معمولا پرچمداران خود را با یک مدل قوی‌تر به نام اولترا هم عرضه می‌کند، بلکه به این دلیل که شرکت رقیب آن یعنی اپل، چندی پیش ۴ گوشی را با مدل‌ها و طراحی‌های متفاوت در بازار جهانی به فروش گذاشت و بازخوردهای خوبی را هم از آن دریافت کرد.

گرچه ممکن است شرکت سامسونگ با انجام این کار، روال سال‌ها گذشته و به کلی مسیر رقابت خود با اپل را تغییر دهد؛ اما از طرفی عرضه زودهنگام پرچمداران جدیدی که تنها چند ماه پس از گجت‌های اپل در بازار به فروش می‌رسند، خود نشانه نزدیک‌تر کردن این رقابت است.

به هر حال لازم به ذکر است که وجود این دو تصویر قطعا نشان دهنده این نیست که سامسونگ تنها دو مدل از پرچمداران سری بعدی اس را طراحی کرده و ممکن است که این شرکت در رویداد رسمی مدل‌های دیگری مانند اولترا و یا فن ادیشن را هم معرفی کند. درحالی که در گذشته نیز ثابت شده که اگر تصویری از محافظ و یا گلس گوشی‌های سامسونگ لو برود، معمولا تمامی مدل‌های آن در تصویر مشخص خواهند بود و در تصویر فوق تنها دو گوشی دیده می‌شود.

گوشی‌های سری سامسونگ گلکسی اس 21 (یا شاید اس 30) در اواسط بهمن ماه سال جاری معرفی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*