سرعت اینترنت

بررسی گزارش جدید سرعت اینترنت در جهان و ایران؛ کره جنوبی و سنگاپور در صدر

طبق جدیدترین گزارش سرعت اینترنت در جهان، کره جنوبی و سنگاپور سریع‌ترین اینترنت موبایل و ثابت را دارند و وضعیت اینترنت ایران نیز مشخص شده است.

بررسی جدیدترین گزارش وضعیت اینترنت در ماه اکتبر برای کشورهای مختلف نشان می‌دهد میانگین سرعت دانلود اینترنت موبایل در جهان 39.18 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود نیز 11.63 مگابیت بر ثانیه است. میانگین سرعت دانلود پهن باند ثابت در جهان نیز 87.84 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود نیز 47.16 مگابیت بر ثانیه است که نسبت به ماه میلادی گذشته یعنی سپتامبر هم بخش سرعت اینترنت موبایل و هم اینترنت ثابت افزایش پیدا کرده‌اند.

سرعت اینترنت

کاهش سرعت اینترنت ایران

بر اساس گزارش منتشر شده، سرعت دانلود اینترنت موبایل ایران در ماه اکتبر 26.93 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود نیز 11.63 مگابیت بر ثانیه بوده است که چنین ارقامی ایران را در جایگاه 78 قرار می‌دهد، اما ایران در ماه قبل با سرعت پهن باند موبایل 27.02 مگابیت بر ثانیه در جایگاه 77 قرار گرفته بود. از این رو سرعت اینترنت ایران روند نزولی به خود گرفته است.

سرعت اینترنت

سرعت دانلود اینترنت ثابت در ایران نیز 19.8 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود نیز 11.35 مگابیت بر ثانیه گزارش شده که ایران از این حیث در ماه اکتبر در جایگاه 128 قرار گرفته است، اما ایران در ماه گذشته با سرعت پهن باند ثابت 20.67 مگابیت بر ثانیه در جایگاه 120 قرار داشت که این افت باعث شد ایران نسبت به ماه قبل 8 پله سقوط کند.

پرسرعت‌ترین اینترنت موبایل در جهان

سرعت اینترنت

کره جنوبی با سرعت دانلود 145.03 مگابیت بر ثانیه لقب پرسرعت‌ترین اینترنت موبایل در جهان را از آن خود کرده است. امارات با سرعت 129.61 مگابیت بر ثانیه در جایگاه دوم قرار دارد که نسبت به ماه گذشته یک پله رشد کرده است. چین نیز با سرعت 124.39 مگابیت بر ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفته است. چین در ماه گذشته در جایگاه دوم قرار داشت.

سنگاپور در صدر لیست پرسرعت‌ترین اینترنت ثابت

سرعت اینترنت

سنگاپور کماکان همانند ماه‌های گذشته با سرعت 229.42 مگابیت بر ثانیه در صدر لیست پرسرعت‌ترین اینترنت ثابت قرار دارد. هنگ کنگ با سرعت ۲۱۵.۱۹ مگابیت بر ثانیه در جایگاه دوم، رومانی با سرعت ۱۸۸.۵۵ مگابیت بر ثانیه در جایگاه سوم، سوئیس با سرعت ۱۸۶.۴۰ مگابیت بر ثانیه در جایگاه چهارم و تایلند با سرعت ۱۸۳.۵۸ مگابیت بر ثانیه در جایگاه پنجم قرار گرفته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. من نمیدانم این اینترنت غربی چرا ممنوع نمیشه ؟؟؟؟ آهان یادم نبود کدخدا عاشق غرب استکباره و دوست نداره فرهنگ ایرانی اسلامی جا بیوفته

  2. ای کاش مسئولان به خواسته ۹۹درصد امت اسلامی ایران توجه میکردند و این اینترنت ساخت غرب استکبار جهانی را با اینترنت ایران-اسلامی عوض میکردند ولی کو گوش شنوا ؟؟؟

  3. جناب رضایی عزیز،ماهم توی ایران تقریبا سرعتی مشابه سرعت شما و گاها بالاتر رو تجربه میکنیم،منتهی توقعات خیلی بالا رفته

    • سرعت OK هست و قیمت فوق العاده هستش ولی متاسفانه بعضی سایت های خارجی 70 بار باید صفحه رو رفرش کنی تا داخل بشه

      به خدا شورش رو درآوردن با این فــیلترینگشون

      با سپاس

  4. من در فنلاند زندگی میکنم و اینترنت تلفن همرای من ۴۰۰ میگابایت بر سانیه است و دانلودش ۱۵۰ میگابایت

    • 400 مگابایت یعنی سرعت 3.2 گیگابیت هست!!!

      نکنه شبکه 6G جدیدا در فنلاند فعال شده!!! چون 5G های کنونی گمان نمی کنم تا 1 گیگابیت هم به مشتری حقیقی ارائه بدن!

      400 مگابیت هستش عزیزم

      ثانیه صحیح هست

      آپلود شاید منظورتون 150 مگابایت (بیت احتمالا) هست! چون سرعت رو عرض کردید 400 مگابایت!

      به حرف هایی که می زنی یک ذره فکر کن

      با سپاس