لوازم جانبی موبایل

وارد کننده لوازم جانبی موبایل از چین

کشور چین در سراسر دنیا به عنوان بزرگترین تولید کننده‌ی لوازم جانبی موبایل شناخته می‌شود.

در این کشور کمپانی‌های متعددی در زمینه تولید طیف گسترده ای ازین لوازم اهم ازموبایل ، شارژر موبایل ، اسپیکر ، پاوربانک ، هدفون و … مشغول فعالیت هستند و محصولاتشان را به سراسر دنیا صادر می‌نمایند. کیفیت تولید ، تکنولوژی به کار رفته و برند و … از فاکتورهای مهم در کیفیت و قیمت کالاها هستند.

برندهای مطرح مثل Ldnio , Earldom , Remax , Baseus و … جزو برندهای Garde A و بسیار با کیفیت هستند و برخی دیگر برندها ویا محصولات No Name نیز کالاهای ارزان قیمت با کیفیت‌های پایین تر تولید می‌کنند.

به دلیل استفاده‌ی بالا ، نیاز و علاقه‌ی کاربران ، حجم زیادی ازین دست کالاها وارد کشورمان ایران می‌شود که این محصولات بعد از واردات توسط بازرگانان، بصورت عمده به مغازه داران ، فروشگاه‌ها و یا خریداران عمده فروخته می‌شود و این کالاها در فروشگاه‌های آنلاین و یا آفلاین (فیزیکی) به فروش می‌رسند.

برای اکثر این فروشگاه‌های خرده فروشی (تک فروشی) ، خرید از چین مقرون به صرفه نیست که دلیل و چرایی آن را در ادامه شرح خواهیم داد.

هزینه‌ی ویزا ، بلیط سفر و اقامت در چین بسیار بالاست. همچنین برای سفر و انجام فرآیند خرید ، زمانی زیادی در آنجا باید صرف نمود.

قیمت خرید در چین ، رابطه‌ی مستقیم با تیراژ خرید دارد و کمپانی‌ها و دفاتر فروش برندها ، نسبت به تیراژی که خریدار سفارش می‌دهد (Order) ، قیمت‌های متفاوتی را اعلام می‌کنند ( تیراژ بالاتر ، قیمت پایین تر). به همین دلیل اگر خرید در چین ، با تیراژ پایین صورت گیرد ، قیمت خرید در آنجا حتی قابل رقابت با قیمت خرید در ایران هم نیست و اصولا همان کالا را می‌توان با قیمت پایین تری در بازارهای عمده فروشی ایران پیدا کرد.

بعد از خرید و تحویل شدن بارها به کارگو (Cargo)، کانتینرها باید بصورت دریایی از کشور چین به مقصد ایران بارگیری شوند و حرکت کنند (تقریبا 30 روز کانتینرها در این مسیرهای دریایی هستند) و علاوه بر این مدتی در گمرکات کشور در فرآیند بررسی و ترخیص قرار گیرند که کل این فرآیند چندین ماه زمان می‌برد و به اصطلاح خواب پول بالایی دارد که برای خرید جزئی و یا چند قلم کالا ، اصلا به صرفه نیست.

بازرگانی ایران پخش واردکننده لوازم جانبی موبایل از چین و دبی است که تنوعی بی نظیر از کالاهای برندهای مختلف با قیمت‌های متنوع را در تیراژ بالا در دسترس خریداران عمده قرار می‌دهد.

ایران پخش طی سال‌ها حضور در بازار پخش عمده لوازم جانبی موبایل و شناخت کامل از نیاز بازار ، همیشه سعی نموده تا کالاهای مورد نیاز بازار را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در سراسر ایران پخش نماید.

این مجموعه برای تسهیل فرآیند خرید عمده ، اقدام به راه اندازی بستری آنلاین برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل کرده است تا کاربران در سراسر ایران بدون نیاز به سفر به تهران و صرف هزینه و زمان ، بتوانند خریدی آسان را تجربه نمایند.

فروشگاه ایران پخش یکی از بزرگترین سایت‌های پخش عمده لوازم جانبی موبایل در ایران است تا خریداران بتوانند به راحتی با تنوعی بی نظیر از کالاهای به روز ، مشخصات فنی و ویژگی‌های ظاهری و … آشنا شوند.

دراین فروشگاه طیف گسترده ای از محصولات در شاخه‌های زیر موجود است:

پاوربانک عمده

اسپیکر عمده

شارژر عمده

هندزفری و هدفون عمده

هولدر موبایل عمده

و…

هر کالا دارای 3 بخش است ؛ توضیحات کوتاه ، توضیحات کامل و آلبوم عکس.

لوازم جانبی موبایل

این 3 بخش ،توسط تیم متخصص ایران پخش بعد از بررسی کامل ویژگی‌های فنی هر کالا تکمیل می‌شود.

بخش توضیحات کوتاه ، به اختصار به ویژگی‌های کلیدی و بارز هر کالا اشاره می‌کند.

بخش توضیحات کامل ، هر کالا را از جوانب مختلف مثل جنس بدنه ، رنگبندی ، درگاه‌های ورودی و خروجی ، ظرفیت باطری ، جنس کابل و … شرح می‌دهد و اصطلاحات و ویژگی‌هایی که در توضیحات کوتاه آمده است را نیز توضیح می‌دهد.

در بخش آلبوم عکس که توسط تیم عکاسی تکمیل می‌گردد ، عکس‌هایی از تمامی جزئیات کالا مثل جنس بدنه ، درگاه‌ها ، چراغ‌ها ، رنگبندی و … قرار گرفته اند تا کاربر به راحتی کلیه‌ی جزئیات را ببیند.

تمامی محصولات در سایت به تفکیک برند ، ویژگی‌های فنی ، قیمت و … در دسترس هستند و کاربر می‌تواند به راحتی با تنظیم کردن پارامترهای جستجو ، کالاهای متناسب با کارآیی مورد نظر و نیازشان را ببیند و از میان آنها بهترین کالا را انتخاب نماید.

برای هر شاخه ، فیلترهایی بر اساس ، ارزان ترین ، گرانترین ، موجودی و … قرار دارند تا تنها با یک کلیک به محصولات مورد نظر ، نزدیک تر شوید.

با بررسی دقییق و مطاله این سه بخش ، کاربر می‌تواند به صورت کامل ، حتی با کالاهایی که قبلا با آنها آشنایی نداشته است ، آشنا شود و اطلاعات جامع و کاملی در موردشان کسب نماید.

ایران پخش سعی کرده است تا با نمایش کامل جزییات و توضیح کامل خصوصیات اورجینال و کپی و تفاوت آنها ، بتواند به بهترین حالت خریداران را راهنمایی کند. همچنین خریداران عمده لوازم جانبی موبایل می‌توانند از تیم فروش ایران پخش ، مشاوره‌ی تخصصی دریافت نمایند و سوالات خود را با آنها در میان بگذارند.

این بستر به همکاران و خریداران عمده این اجازه را می‌دهد تا در سراسر ایران ، در هر لحظه ،مرجعی کامل با قیمت‌هایی پایین تر از بازار را دسترس داشته باشند و بتوانند با یکی از بزرگترین وارد کننده لوازم جانبی موبایل در تهران ارتباط برقرار نمایند.

با ساختن پروفایل کاربری دراین سایت همیشه دسترسی کامل به لیست فاکتورها ، قیمت‌ها و تعداد خرید هر کالا و … دارید.

همچنین جدیدترین کالاهای ترخیص شده این بازرگانی در صفحه اصلی نیز قرار می‌گیرند تا کاربران از جدیدترین محصولات این مجموعه نیز با خبر باشند.

فروشگاه اینترنتی پخش عمده لوازم جانبی موبایل ایران پخش ، دارای نماد الکیترونیک است. کاربران می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز از طریق سایت فروشگاه ،کالاها را بررسی نمایند و خریدشان را ثبت نمایند و ظرف مدت 24 ساعت ، در سراسر ایران ، در محل مورد نظرشان ، خریدشان را دریافت نمایند.

فاکتورهای نهایی شده نیز به انتخاب خریدار ، از طریق تیپاکس ، پست و یا باربری ارسال می‌شود.

این گروه تمام توان و تجربه‌ی خود را برای تجربه‌ی یک خرید به صرفه ، مطمئن و آسان کاربران به کار گرفته است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*