دوربین وان پلاس نورد

نتایج دوربین وان پلاس نورد در آزمون‌های DxOMark مشخص شد

گروه دگزومارک نتایج آزمایش روی دوربین وان پلاس نورد را منتشر کرد. بر این اساس، گوشی OnePlus Nord امتیاز رده متوسطی را کسب کرده است.

گوشی اقتصادی وان پلاس Nord با هدف ارائه امکانات عالی دوربین و تجربه فیلمبرداری/ عکاسی در رده پرچمداران وارد بازار شد و گروه DxOMark این قضیه را در بسیاری از موارد قبول دارد. امتیاز کلی کسب شده توسط این گوشی ۱۰۸ بوده است که فقط ۱ امتیاز از آنچه گوشی هواوی پی ۲۰ پرو چند سال پیش از آزمون DxOMark گرفت، کمتر است.

دوربین وان پلاس نورد

عملکرد دوربین وان پلاس نورد در فیلمبرداری و عکاسی در طول روز بسیار عالی بوده است. این گوشی تصاویری شارپ با جزئیاتی نمایان، فوکوس خودکار بسیار سریع و نوردهی دقیق را ارائه می‌کند. با این حال در شب این گوشی قادر نیست عکس‌هایی بدون نویزهای اضافی را ضبط کند. همین قضیه در مورد فیلمبرداری هم صدق می‌کند. ضمناً نداشتن یک لرزشگیر قابل اعتماد باعث شده گوشی وان پلاس Nord بسیاری از امتیازات را در این بخش از دست بدهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. وان پلاس نورت گوشی میان رده با قیمتی بیشتر از پرچمدار است به نظر من خرید این گوشی چندان منطقی نیست و به جای این گوشی می شود وان پلاس سون پرو را تهیه کرد