زد تی ای بلید ۲۰ پرو

گوشی 5G زد تی ای بلید ۲۰ پرو معرفی شد؛ دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون 765G

گوشی 5G زد تی ای بلید ۲۰ پرو – ZTE Blade 20 Pro با مشخصات فنی همچون نمایشگر ۶.۴۷ اینچی آمولد و دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد.

همانطور که انتظار می‌رفت، ZTE از جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده خودش رونمایی کرد. زد تی ای بلید ۲۰ پرو 5G از چیپست اسنپدراگون 765G کوالکام قدرت می‌گیرد و به بدنه‌ای دو طرف شیشه‌ای با ضخامت ناچیز ۷.۹ میلی‌متری مجهز است.

یک نمایشگر ۶.۴۷ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس با یک بریدگی شبیه به قطره آب برای میزبانی از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، روی قاب جلویی گوشی زد‌تی‌ای قرار گرفته است. در تکمیل امکانات جذاب این نمایشگر، باید به یک حسگر اثر انگشت در داخل آن هم اشاره کنیم. اما در پشت، ماژول دوربینی قرار گرفته که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین اولترا-واید ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی، یکی برای عکاسی ماکرو و دیگری برای ضبط جزئیات عمق میدان بهره می‌برد.

زد تی ای بلید ۲۰ پرو

ظرفیت باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و از استاندارد شارژ سریع +Quick Charge 4 پشتیبانی می‌کند. حافظه داخلی این گوشی به صورت پیشفرض ۱۲۸ گیگابایت است. البته شما می‌توانید آن را با یک کارت میکرو اس‌دی ارتقاء ببخشید. ظرفیت رم آن نیز ۸ گیگابایت است و در رأس بخش نرم افزاری آن رابط کاربری ZTE MiFavor 10 بر بستر اندروید ۱۰ قرار دارد.

متأسفانه در حال حاضر قیمت و تاریخ عرضه این گوشی نامشخص است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*