شیائومی می 11

تصاویر و مشخصات شیائومی می 11 و می 11 پرو لو رفت!

انتظار می‌رود دو عضو خانواده Xiaomi Mi 11 طی هفته‌های آینده معرفی شوند. در همین راستا، تصاویر و مشخصات شیائومی می 11 و می 11 پرو به بیرون درز کرده است.

در وهله اول باید بگوییم که این تصاویر و مشخصات خانواده شیائومی می 11 پرو در شبکه اجتماعی ویبو انتشار یافته و افشاگران سرشناس، منبع آن‌ها نیستند؛ بنابراین شاید کاملا منطبق بر واقعیت نباشند.

مشخصات شیائومی می 11 و می 11 پرو

بر اساس اطلاعات لو رفته، هر دو گوشی مجهز به پنل‌ سوپر آمولد با وضوح +QHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز خواهند بود. سایز دقیق صفحه نمایش ذکر نشده؛ ولی دوربین سلفی آن‌ها 20 مگاپیکسلی توصیف شده است.

ظاهرا شیائومی می 11 یک باتری 4780 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ کابلی 50 وات و شارژ وایرلس 30 وات خواهد داشت. باتری شیائومی می 11 پرو اما کوچک‌تر خواهد بود؛ 4500 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از فست شارژ کابلی 120 وات و شارژ بی‌سیم 80 وات!

سخت افزار داخلی آن‌ها را تراشه اسنپدراگون 888، رم LPPDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 تشکیل خواهند داد. برای امنیت بایومتریک هم مجهز به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و فیس آنلاک دو-بُعدی خواهند بود.

برای مدل استاندارد، به احتمال وجود دوربین‌های اصلی 108 مگاپیکسلی، فوق عریض 13 مگاپیکسلی و ماکرو 5 مگاپیکسلی هم اشاره شده است. در سوی دیگر، مدل پرو می‌تواند مجهز به دوربین‌های اصلی 48 مگاپیکسلی (OmniVision OV48C)، فوق عریض 20 مگاپیکسلی، و تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر باشد.

البته برخلاف ماژول دوربین مربع‌شکلی که در این تصاویر می‌بینیم، یک افشاگر مورد اعتماد (Digital Chat Station) مدعی چیدمان افقی دوربین‌ها شده است.

از دیگر مشخصات دو گوشی سری شیائومی می 11 باید از اسپیکر دوگانه، فرستنده مادون قرمز، موتور خطی x-axis و NFC نام ببریم.

قیمت گوشی های سری Xiaomi Mi 11

قیمت شیائومی می 11 با رم 8 گیگ و حافظه داخلی 128 گیگ، بین 610 تا 685 دلار ذکر شده است. بهای مدل پرو اما می‌تواند بین 810 تا 840 دلار باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اصلا گوشی جالبی نیست اشتباه کردم خریدم تو کامنت اینستا میرم هنگ میکنه میپره از اینستا بیرون حیف پول که برای شیائومی داد

  2. شاید باورتون نشه ولی من از این طراحی بدم نمیاد😂

  3. این چه سمیه خدااا😐

  4. همینقدر کوچیک باشه عالیه

  5. امیدوارم واقعی نباشه،ولی اگه واقعی باشه واقعا ناامید کنندست.
    طراحی ای بین آیفون ها و میانردها.

  6. کاری ندارم راسته یا نه ولی اگه این باشه رسما گند زده طراحی mi10 کجا این کجا

  7. … به نظر من زیاد زیبا نیست… شبیه اپل شده

  8. یا خدا این دیگه چه کوفت و زهرماریه
    چقدر طراحی زشت و زننده ای داره
    طراحی قاب دوربین پشتی واقعا چندش اوره
    شیافومی حتی طراحی درست و حسابی از خودش نداره
    لااقل طبق عادت همیشگی برو کپی برداری کن بهتر از این طراحی بی خودی و چندش اور هست
    بدبخت خواسته تو عمرش کپی برداری نکنه اخرش این در اومده
    #شیافومی اگه تو ساخت گوشی و طراحی گوشی کپی برداری نکنه یک شبه ورشکست میشه
    نمونه اش همین طراحی اشغال هست کدوم ادم عاقلی این گوشی با این طراحی بچه گانه میخره حالا هر چقدر هم ارزون باشه باز ارزش خرید نداره