سه گوشی خانواده ردمی نوت ۹

فروش یک میلیون نسخه از سه گوشی خانواده ردمی نوت ۹ در عرض ۲ هفته

در کمتر از دو هفته، یک میلیون نسخه از سه گوشی خانواده ردمی نوت ۹ به فروش رفته است. محبوب‌ترین عضو این خانواده،‌ ردمی نوت ۹ پرو 5G با یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

ماه گذشته، ردمی برند زیرمجموعه شیائومی از گوشی‌های جدید خودش در بازار به نام ردمی نوت ۹ 4G، ردمی نوت ۹ 5G و ردمی نوت ۹ پرو 5G رونمایی کرد. فروش این گوشی‌ها بلافاصله در کشور چین آغاز شده و اکنون به نظر می‌رسد شیائومی به موفقیت بزرگی در فروش آن‌ها دست پیدا کرده است.

موفقیت چشمگیر سه گوشی خانواده ردمی نوت ۹

ردمی گزارش می‌کند در عرض تنها ۱۳ روز، یک میلیون نسخه از این سه گوشی خانواده ردمی نوت ۹ به فروش رفته است. این نشان می‌دهد نسبت قیمت به امکانات و مشخصات فنی این گوشی‌ها باعث شده به محبوبیت بزرگی دست پیدا کنند و کاربران را جذب خود کنند.

سه گوشی خانواده ردمی نوت ۹

ردمی همیشه در این زمینه خوب ظاهر شده است و گوشی‌هایی را روانه بازار کرده که همگی از امکاناتی فراتر از قیمت خود برخوردارند. به عنوان مثال می‌توان به گوشی تازه معرفی شده ردمی نوت ۹ پرو 5G اشاره کرد که به یک دوربین بزرگ ۱۰۸ مگاپیکسلی تجهیز شده است و با قیمت تنها ۲۴۴ دلار به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

شیائومی سال ۲۰۲۱ چهار گوشی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه می‌کند

بیشترین میزان فروش گوشی‌های سری Redmi Note 9 تنها در چند ساعت اولیه عرضه آن‌ها انجام شده است. ردمی می‌گوید در نخستین ساعات عرضه، بیش از ۳۰۰ هزار نسخه  از این گوشی‌ها توسط مشتریان خریداری شد. ما هنوز مطمئن نیستیم آیا گوشی ردمی نوت ۹ پرو 5G به بازارهای خارج از کشور چین هم راه پیدا خواهد کرد یا نه. البته احتمال می‌رود این گوشی مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با نام شیائومی می ۱۰ تی لایت 5G وارد بازارهای جهانی شود. همین اتفاق می تواند برای نسخه 4G گوشی ردمی نوت ۹ نیز بیفتد و با نام متفاوت پوکو M3 در بازارهای جهانی به فروش برسد. این سیاستی است که طی سالیان اخیر شیائومی برای عرضه محصولاتش در بازارهای خارج از چین به کار می‌گیرد.