دوربین گلکسی S21 اولترا

جزئیات تازه‌ای از مشخصات گلکسی اس 21 سامسونگ فاش شد

اخیرا، جزئیات تازه‌ای از مشخصات گلکسی اس 21 سامسونگ (Samsung Galaxy S21) که به زودی معرفی می‌شود فاش شده است تا ما را بیشتر با پرچمدار جدید سامسونگ آشنا کند.

به تازگی، کارمندان فروشگاه سامسونگ اکسپرینس ضمن تایید تاریخ معرفی این گوشی، جزئیات تازه‌ای از مشخصات گلکسی اس 21 را فاش کردند. وجود چندین قابلیت دیگر همچون: رنگ‌های برنامه ریزی شده و گزینه‌های میزان حافظه‌ی داخلی، ازجمله‌ی این موارد است.

گلکسی اس 21  با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت در مدل پایه

سامسونگ سری آینده‌ی گوشی گلکسی S21 را با 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در آلمان عرضه می‌کند. البته این خبر خیلی تعجب آور نیست زیرا سری گلکسی اس 20 به طور استاندارد 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی را در خود جای داده است و مدل‌های پایه‌ی گلکسی نوت 20 به جای آن از 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برند اما خبر خوب این است که سامسونگ برای مدل‌های گرانتر نیز برنامه دارد. علاقمندان به گلکسی S21 و S21 پلاس می‌توانند این دستگاه را با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تهیه کنند. همچنین، گل سرسبد این سری با ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در دست تولید است.

S21 Specs

حال باید دید که سامسونگ چه مقدار رم برای هر مدل در نظر می‌گیرد. شایعات حاکی از آن است که گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس مقدار ۸ گیگابایت اما S21 الترا ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت. این گزینه‌های حافظه‌ی داخلی نه تنها در آلمان بلکه در سرتاسر اروپا و ایالات متحده در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرند.

به طور خلاصه می‌توان گفت که که گلکسی S21 و +S21 با دو ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شوند اما گلکسی S21 الترا با سه ظرفیت ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت تولید خواهد گردید.

یک نکته‌ی غیر مرتبط هم این که سامسونگ در حال کار بر روی انواع شبکه‌های ارتباطی 4G LTE برای سری‌های پرچمدار خود است تا آن‌ها را در بازارهای نوظهور و محدودی همانند برزیل عرضه کند اما برای دیگر مناطق جهان سری گلکسی اس 21 به صورت استاندارد از قابلیت اتصال 5G برخوردار است.

عرضه‌ی گلکسی اس 21 به زودی با رنگ‌های دیگر

S Pen for Galaxy S21

این طور به نظر می‌رسد که سامسونگ سری گلکسی S21 را در زمان معرفی، با رنگ‌های زیر عرضه کند:

گلکسی اس 21: خاکستری، سفید، بنفش و صورتی

گلکسی اس 21پلاس: نقره‌ای، مشکی و بنفش

گلکسی اس 21 الترا: نقره‌ای و مشکی

اما براساس گزارش‌ها، این تمام چیزی نیست که سامسونگ در آستین دارد بلکه این شرکت قصد دارد گلکسی S21 را به زودی و در ماه آوریل در رنگ‌های قهوه‌ای، آبی تیره و تیتانیوم نیز تولید کند. همچنین،  گلکسی S21 الترا از قلم اس پن پشتیبانی می‌کند اما قلم استایلوس همراه آن عرضه نمی‌شود.

سامسونگ برای کسانی که علاقه دارند تا قلم استایلوس را برای این گوشی خود تهیه کنند، طیف وسیعی از کیس با عناوین سلیکون کاور «Silicon Cover» و کلیر ویو کاور «Clear View Cover» را مخصوص آن طراحی کرده است تا هر زمان که کاربر از قلم استفاده نمی‌کند، بتواند آن را در داخل آن محفظه قرار داده و به آسانی با خود حمل کند. همچنین، کاربران می‌توانند از کیس‌های دیگری هم که در دسترس قرار دارند، استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*