ردیاب بلوتوثی گلکسی اسمارت تگ سامسونگ

جزئیاتی از ردیاب بلوتوثی گلکسی اسمارت تگ سامسونگ فاش شد

اطلاعات جدیدی از ردیاب بلوتوثی گلکسی اسمارت تگ سامسونگ – Samsung Galaxy Smart Tag به دست آمده که می‌تواند ما را با این دیوایس بیشتر آشنا کند.

ما اکنون می‌دانیم مدتیست سامسونگ در حال کار روی یک ردیاب بلوتوثی به نام گلکسی تگ است. این درحالیست که پیشتر شنیده می‌شد اپل نیز مشغول توسعه چنین دیوایسی به نام ایرتگ است. چند هفته پیش اطلاعاتی از یک دستگاه برند سامسونگ به نام EI-T5300 با یک ردیاب داخلی به بیرون درز کرده بود، اما توجه‌ها طی این چند هفته به سمت گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ که محصولات جذاب‌تری هستند معطوف بوده است.

جزئیات جدید ردیاب بلوتوثی گلکسی اسمارت تگ

ما اکنون موفق شدیم اطلاعات جدیدتری را به همراه چند عکس از ردیاب بلوتوثی گلکسی اسمارت تگ به دست بیاوریم. کسب تأییدیه‌های مختلف در کره جنوبی،‌ باعث شده ما بیشتر با EI-T5300 آشنا شویم. آنطور که سامسونگ می‌گوید گلکسی تگ دارای یک دکمه برای پیدا کردن گوشی و به صدا درآوردن آن است.

ردیاب بلوتوثی گلکسی اسمارت تگ سامسونگ

اسمارت تگ سامسونگ با قابلیت نرم افزاری SmartThings Find تازه معرفی شده توسط سامسونگ سازگاری دارد. بیشترین سوالی که در ذهن کاربران در مورد این دیوایس وجود داشت، این بود که اسمارت تگ چگونه پیگیری و موقعیت‌یابی می‌کند و گزارش‌ها را به کاربر ارسال می‌کند. تا جایی که ما متوجه شدیم، این ردیاب فقط تأییدیه‌ای را به عنوان یک دیوایس Bluetooth LE دریافت کرده است و این یعنی بعید به نظر می‌رسد بتواند به صورت مستقل از فناوری‌های پیشرفته‌تر LTE، GPS یا UWB برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید:

دستگاه ردیاب هوشمند سامسونگ با نام Galaxy Smart Tag عرضه می‌شود

البته این چیز بدی نیست. چرا که گلکسی اسمارت تگ به فناوری بلوتوث ۵.۱ مجهز است. نسخه ۵.۱ بلوتوث یک ارتقاء بزرگ برای فناوری بلوتوث است که از ویژگی سیگنال مستقیم برخوردار بوده و به منظور ردیابی قدرتمند در محیط‌های داخلی و استفاده در تگ‌های ردیاب طراحی شده است. بر اساس این فناوری، ردیاب بلوتوثی سامسونگ باید بتواند موقعیت یابی تا مساحت ۴۰۰ متری در محیط‌های داخلی و ۱۰۰۰ متری در محیط‌های خارجی را با حداقل مصرف انرژی انجام دهد.

یکی دیگر از اسناد نشان می‌دهد سامسونگ دو رنگ مشکی و سبز را برای ردیاب بلوتوثی گلکسی اسمارت تگ خود در نظر گرفته است. انتظار می‌رود سامسونگ این دیوایس را ۱۴ ژانویه به همراه گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۲۱ معرفی کند. از نظر قیمتی، تحلیلگران اعتقاد دارند اسمارت تگ سامسونگ می‌تواند با قیمتی بین ۱۵ تا ۲۰ یورو وارد بازارهای جهانی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*