LG Rollable
LG Rollable

مشخصات و قیمت گوشی ال‌جی رولبل Rollable فاش شد

گوشی ال‌جی رولبل – LG Rollable یکی از اسمارت فون‌هایی است که بسیاری برای عرضه‌ی آن لحظه شماری می‌کنند. اکنون قیمت و مشخصات آن فاش شده است.

به نظر می رسد که تلفن های هوشمند تاشو سرانجام در حال ورود به بازار هستند. گزارش‌ها حاکی از آن است که گوگل، اوپو، ویوو و شیائومی در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ به این مهمانی خواهند پیوست. از طرف دیگر به نظر می‌رسد که ال‌جی تلاش خود را بر روی گوشی ال‌جی رولبل LG Rollable متمرکز کرده است. اکنون در گزارشی، قیمت پیش بینی شده و مشخصات اصلی  این گوشی فاش شده است.

این گزارش می‌گوید که ال‌جی رولبل در شکل باز شده‌ به صفحه نمایش ۷.۴ اینچی مجهز خواهد شد. این گوشی در شکل باز نشده، انتظار می‌رود که اندازه‌ی صفحه نمایش ۶.۸ اینچی داشته باشد. البته، به نظر می‌رسد که ال‌جی برخی از ویژگی‌ها را برای حالت‌های مختلف صفحه تنظیم کرده است.

به احتمال زیاد، این گوشی از پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ بهره برده و به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم عرضه شود. ظرفیت باتری آن نیز ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت است.

به طور خلاصه، ال‌جی رولبل یک گوشی پرچمدار است. البته، این گوشی هوشمند ممکن است از نرخ تازه سازی بالا صرف نظر کند زیرا این فناوری برای نمایشگرهای رول شدنی مناسب نیست.

 LG Rollable

LG Rollable

قبلا در گزارش‌ها آمده بود که گوشی هوشمند ال‌جی رولبل در نیمه اول سال ۲۰۲۱ میلادی و احتمالا در ماه مارس عرضه می‌شود. گزارش امروز نیز این موضوع را تایید می‌کند اما می‌افزاید که ممکن است تاریخ ارائه‌ی آن تا ماه ژوئن با تاخیر مواجه شود.

ظاهراً ال جی مشتاق است اولین شرکتی باشد که گوشی رول شدنی خود را به بازار عرضه کند. احتمالاً، این شرکت امیدوار است تا عرضه‌ی آن کمک کند سود خوبی را بدست آورد.

قیمت پیش‌بینی شده نشان می‌دهد که اکثر مصرف کنندگان قادر به خرید آن نیستند

اگر گفته شود که بخش تلفن های هوشمند ال جی با مشکل روبرو شده است، گزافه گویی نیست. این شرکت ضرر عملیاتی خود را برای بیست و دومین فصل متوالی گزارش کرده است. ال‌جی اخیراً، احتمالاً برای کاهش هزینه ها و مبارزه با رقبای چینی، تصمیم خود را برای برون سپاری (تامین امکانات یا خدمات مورد نیاز از بیرون) تولید تلفن های هوشمند پایین رده و رده‌ی متوسط خود اعلام کرده است.

غول فناوری کره ای همچنین به دنبال نام هایی است که راحت‌تر تلفظ ‌شوند مانند ال‌جی ولوت LG Velvet، ال‌جی رینیو LG Rainbow و ال‌جی وینگ LG Wing . ال‌جی وینگ، همانطور که از نام آن پیدا است، یک تلفن به سبک چرخان است که دارای صفحه نمایش اصلی ۶.۸ اینچ و نمایشگر کوچکتر ۳.۹ اینچی است.

این شرکت اساساً در حال آزمایش عوامل مختلف برای جذب بیشتر کاربران است. گوشی هوشمند ال‌جی وینگ و تلفن های رولبل که به زودی عرضه خواهند شد، بخشی از پروژه‌ی Explorer این شرکت است.

تلفن های رولبل می توانند چند مزیت نسبت به تلفن های تاشو داشته باشند. به ظاهر نازکتر و سبک تر خواهند بود و مانند تلفن های تاشو مستعد چین خوردن نیستند.

از نظر تئوری، گوشی‌ ال‌جی رولبل کاملا امیدوار کننده به نظر می رسد. متأسفانه، این طور که پیدا است، اکثر مصرف کنندگان قادر به تهیه‌ی آن نخواهند بود زیرا بر اساس شایعات امروز، قیمت آن ۲۳۵۹ دلار خواهد بود.

بنابراین، اگرچه به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند در بدو عرضه بحث‌های زیادی به راه اندازد اما بعید به نظر می‌رسد که با این نوع برچسب قیمت، بتواند فروش بالایی را برای ال‌جی در پی داشته باشد.

نظر شما درباره‌ی گوشی ال‌جی رولبل چیست؟ با توجه به قابلیت‌ها و مشخصات فوق، تمایل به خرید آن دارید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*