هدیه ایرانسل

هدیه ایرانسل به مناسبت شب یلدا 99

هدیه ایرانسل به مناسبت شب یلدا 99 شامل بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی، مکالمه رایگان ایرانسلی و تخفیف 50 درصدی برگزاری کلاس‌های آنلاین می‌شود.

اپراتور ایرانسل به مناسب شب یلدا برای کاربران خود هدایای دیجیتالی ویژه‌ای را در نظر گرفته است که شامل هدایایی چون بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی، مکالمه رایگان ایرانسلی، تخفیف ۵۰ درصدی برگزاری کلاس‌های آنلاین در اپلیکیشن داناپلاس و هدایای ویژه تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من می‌شود. علاوه بر این، اپراتور ایرانسل به مناسب شب یلدا در صفحه اینستاگرامی خود برنامه ویژه‌ای را با حضور هنرمندان محبوب برگزار خواهد کرد.

جزئیات هدیه ایرانسل در شب یلدا 99

هدیه ایرانسل

بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی

اولین هدیه ایرانسل در شب یلدا بسته هدیه 2 گیگابایتی اینترنت است که تمام مشترکان با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 5 مربع (#۵*) یا از بخش پیشنهادها در اپلیکیشن ایرانسل من می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. این بسته اینترنت از ساعت 18 روز 30 آذر 99 تا ساعت 18 یک دی 99 قابل فعالسازی و استفاده خواهد بود.

۵ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعدی رایگان

دومین هدیه ایرانسل طرح هدیه مکالمه است که پس از 5 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 50 دقیقه بعدی مکالمه رایگان خواهد بود. مشترکان برای فعال‌سازی این هدیه باید کد دستوری ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 2 مربع (#۲*۱*۴۴۴۴*) را شماره‌گیری کنند یا به بخش پیشنهادها در اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه نمایند. این طرح از بامداد 30 آذر 99 تا ساعت 23:59 این روز قابل استفاده و فعالسازی خواهد بود.

تخفیف ۵۰ درصدی برای برگزاری کلاس‌های آنلاین

ایرانسل به مناسب شب یلدا برای مشترکان خود 50 درصد تخفیف در برگزاری کلاس آنلاین روی پلتفرم آموزش آنلاین دانا پلاس در نظر گرفته است. مشترکان تا 30 آذر فرصت دارند این بست تخفیفی را فعال کنند تا به واسطه آن از 50 درصد تخفیف برای فعال‌سازی بسته یک ماهه ۳۱۵ هزار تومانی با قیمت ۱۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان بهره‌مند شوند.

تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من

اپراتور ایرانسل در کنار ارائه هدایای اشاره شده، همانند سال‌های گذشته در قسمت تکان شگفت‌انگیز اپلیکیشن ایرانسل من نیز به مشترکان خود هدایای ویژه‌ای را ارائه خواهد داد. طبق این طرح، در هر ساعت از روز 30 آذر 99، تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من به 40 کاربر حدود 40 گیگابایت اینترنت هدیه خواهد داد. تمام مشترکان ایرانسل اعم از اعتباری و دائمی قادر خواهند بود از بامداد 30 آذر 99 تا ساعت 23:59 این روز با مراجعه به قسمت تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من و با تکان دادن گوشی شانس خود را برای دریافت بسته هدیه 40 گیگابایتی امتحان کنند. این بسته تا 24 ساعت پس از فعالسازی اعتبار خواهد داشت و هر کاربر فقط یک بار شانس دریافت این هدیه را دارد.

یلدا امن؛ ویژه برنامه شب یلدا در اینستاگرام ایرانسل

ایرانسل برای مخاطبان صفحه اینستاگرامی خود ویژه برنامه‌ای را در نظر گرفته است که لیلی رشیدی این برنامه را اجرا خواهد کرد. همچنین این برنامه ترکیبی از موسیقی، قصه و خاطره خواهد بود و در آن احترام برومند و بهرام شاه‌محمدلو (آقای حکایتی) برای مخاطبان اینستاگرام ایرانسل قصه‌های یلدایی خواهند گفت. این برنامه با عنوان یلدا امن و هشتگ #یلدامن در راستای لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به گونه‌ای طراحی شده است که هنرمندان از خانه‌هایشان و با استفاده از اینترنت به مهمانی هم می‌روند. مشترکان با مراجعه به صفحه رسمی @irancell در اینستاگرام به آدرس instagram.com/irancell می‌توانند برنامه یلدا امن را تماشا کنند.