بهترین فیلم های کمدی 2020

معرفی بهترین فیلم های کمدی 2020

در ویدیو بهترین فیلم های کمدی 2020 آثار جذاب و برگزیده‌ای را که بهترین نمرات را دریافت کرده‌اند، برای تماشا در ایام قرنطینه به شما معرفی خواهیم کرد.

در میان ژانرهای متفاوت فیلم‌های سینمایی، آثار کمدی از همان ابتدای ساخت فیلم‌های سینمایی محبوبیت داشته و به نحوی اگر بهترین نباشد، به هر حال از اولین سبک‌های فیلمسازی محسوب می‌شود. با این وجود قدیمی بودن این سبک به هیچ وجه باعث نشده تا در گذر زمان شاهد کنار گذاشته شدن آن باشیم؛ بلکه رفته رفته این سبک پیشرفت کرده و می‌توان گفت که با صرف نظر از زمان عرضه، هرکدام از آن‌ها ویژگی خاص خود برای خنداندن مخاطبان دارند.

با این حساب، امروزه نیز شاهد عرضه شدن فیلم‌های طنز بسیاری هستیم که معمولا برای تماشا به همراه خانواده نیز از محبوب‌ترین‌ها حساب می‌شوند. به همین منطور، تصمیم گرفته‌ایم تا در کنار معرفی گوشی‌ها، گجت‌ها، و در کل بهترین‌های 2020، مجموعه کوچکی از بهترین فیلم‌های کمدی عرضه شده در این سال را میز به شما معرفی کنیم.

البته همانطور که آگاه هستید پاندمی ویروس کرونا باعث به تاخیر افتادن بسیاری از آثار مورد انتظار، از جمله برخی فیلم‌های کمدی شده که هنوز اکران نشده‌اند. با این حال آثار معرفی شده در این لیست همگی اکران شده و هم‌اکنون قابل تماشا خواهند بود.

بهترین فیلم های کمدی 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*