نیسان مورانو 2021

قیمت و مشخصات نیسان مورانو 2021 اعلام شد

قیمت و مشخصات نیسان مورانو 2021 اعلام شد. این خودرو نسبت به قبل از سیستم‌های ایمنی بیشتری بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این کراس اوور ژاپنی آشنا می‌شویم.

شرکت نیسان قیمت و مشخصات مورانو 2021 را اعلام کرد. این کراس اوور ژاپنی به شکل استاندارد از سیستم‌های ایمنی بیشتری نسبت به قبل بهره می‌برد. همچنین مدل 2021 نیسان مورانو در سه رنگ بدنه جدید قابل سفارش است. مورانو جدید اکنون به بسته سپر ایمنی 360 استاندارد نیسان مجهز شده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به سیستم ترمز خودکار عقب اشاره کرد.

مشخصات نیسان مورانو 2021

نیسان مورانو 2021

شرکت نیسان برای مورانو جدید پکیج SV پریمیوم قبلی را حذف کرده است و اکنون جای آن نسخه جدید اسپشیال ادیشن را ارائه می دهد؛ این پکیج با قیمت 2530 دلار از امکاناتی چون رینگ‌های ۲۰ اینچی تیره، صندلی‌های جلوی گرم شونده، صندلی‌هایی با پوشش پریما تکس، پایش محیطی هوشمند و مونروف دو پانله بهره می‌برد. نیسان مورانو جدید به صورت استاندارد به یک صفحه نمایش ۸ اینچی به همراه اندروید اتو و اپل کارپلی نیز مجهز شده است.

نیسان مورانو 2021

قیمت مدل 2021 نیسان مورانو به دلیل افزایش تجهیزات ایمنی بیشتر اندکی نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است؛ در واقع قیمت تریم پایه S دیفرانسیل جلو این خودرو از قیمت 32 هزار و 510 دلار آغاز می‌شود که نسبت به مدل قبل حدود 980 دلار افزایش پیدا کرده است. از رنگ‌های جدید این خودرو می‌توان به رنگ مشکی مگنتیک، خاکستری بولدر و اسکارلت امبر سه پوششه اشاره کرد.

نیسان مورانو 2021

مورانو جدید در  در 4 تریم S ، SV ، SL و پلاتینیم روانه بازار می‌شود. البته این خودرو از لحاظ قوای محرکه تغییراتی را تجربه نکرده است و همانند گذشته از موتور 6 سیلندر 3.5 لیتری با قدرت 260 اسب بخار و گشتاور 325 نیوتن‌متر بهره می‌برد. نیروی تولید شده از موتور نیز توسط گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. البته مشتریان با پرداخت 1550 دلار می‌توانند سیستم چهار چرخ محرک را نیز برای این کراس اوور سفارش دهند.

قیمت مورانو مدل 2021

نیسان مورانو 2021

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*