هواوی اینجوی 20 اس ای و سیستم عامل هارمونی

هواوی اینجوی 20 اس ای معرفی شد+خبرهایی از سیستم عامل هارمونی

هواوی اینجوی 20 اس ای با پشتیبانی از 5G همزمان با چند محصول دیگر این شرکت رونمایی شد. در ادامه با مشخصات فنی Huawei Enjoy 20 SE آشنا خواهیم شد.

در کنفرانس امروز هواوی که به معرفی اسمارت فون‌های جدید Huawei نوا 8 و نوا 8 پرو اختصاص داشت، محصول دیگری با نام هواوی اینجوی 20 اس ای معرفی شد. Enjoy 20 SE دستگاهی جدید از خانواده اینجوی 20 با قیمت بسیار جذاب است. صفحه نمایشی 6.7 اینچی با وضوح +Full HD یعنی 1080 در 2400 پیکسل با یک بریدگی برای دوربین سلفی در بالای آن برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. نسبت ابعاد صفحه نمایش 20:9 بوده و حدود 90.3 درصد از پنل جلویی صفحه به نمایشگر دستگاه اختصاص دارد.هواوی اینجوی 20 اس ای

دوربین جلوی دستگاه دارای سنسوری 16 مگاپیکسلی بوده و در پشت شاهد دوربین چهارگانه هستیم. دوربین اصلی 48 مگاپیکسل، در کنار سه لنز 8، 2 و 2 مگاپیکسلی، این مجموعه را تشکیل می‌دهند.دوربین هواوی اینجوی 20 اس ای

هواوی اینجوی 20 اس ای، مجهز به تکنولوژی 5G است. تراشه‌ی کایرین 720A نیز قلب تپنده دستگاه است. این اسمارت فون دارای یک باتری بزرگ با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت بوده و از شارژ 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند. سازنده ادعا کرده است که به ازای 10 دقیقه شارژ، قادر به تماشای 2 ساعت فیلم با دستگاه خود خواهید بود. حسگر اثر انگشت نیز در کنار قرار گرفته است.

هواوی اینجوی 20 اس ای

برای Enjoy 20 SE رنگ‌های Morning Gold ،Qijing Forest ،Magic Night Black در نظر گرفته شده است. نسخه‌ای که ظرفیت 128 گیگابایتی داشته و دارای 4 گیگابایت رم، قیمت 198 دلار دارد و ورژن 128 گیگابایتی که از 8 گیگابایت رم بهره می‌برد، قیمت 229 دلاری خواهد داشت. فروش این محصول از 15 ژانویه آغاز خواهد شد.رنگ بندی هواوی اینجوی 20 اس ای

 

سیستم عامل هارمونی سال آینده برای تمام دستگاه‌ها در دسترس است

هواوی Harmony OS 2.0 به صورت رسمی منتشر شده و برای برخی از دستگاه‌های این کمپانی نیز در دسترس است. پس از رویداد امروز هواوی، یانگ هایسونگ، معاون بخش نرم افزاری تجارت مشتری هواوی، در مصاحبه‌‎ای با رسانه‌ها گفت:

تعداد توسعه دهندگاه شرکت کننده در پروژه‌های توسعه Harmony بیش از صد هزار نفر بوده است. در کنار این، 10 شریک سخت افزاری نیز برای این پروژه وجود دارد. با نگاهی به گزارش‌های کنونی، می‌توان گفت در سال آینده تمام دستگاه‌های هواوی به Harmony مجهز شوند. این به آن معنی است که برای تجربه سیستم هارمونی نیازی به خرید تجهیزات جدید ندارید.

در همین حوالی در سال آینده قرار است که اسمارت فون‌های مبتنی بر سیستم هارمونی معرفی شوند. وانگ جنگلو رییس بخش تجارت بخش تجارت مشتری هواوی گفت:

Midea, Joyoung, Boss Appliances  و Puffin  امسال به سیستم هارمونی مجهز شده‌اند. هدف آینده هوآوی این است که تا سال آینده بیش از 100 میلیون دستگاه از 40 برند اصلی را پوشش دهد.

در حال حاضر، پی 40، پی 40 پرو، میت 30، میت 30 پرو و میت پد پرو دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند به روزرسانی Harmony OS 2.0 را دریافت کنند (احتمالا به زودی اینجوی 20 اس ای نیز از آن پشتیبانی می‌کند). علاوه بر دسترسی به OTA از برنامه‌های اندرویدی نیز پشتیبانی می‌کند. اگر از نظر فنی نگاه کنیم، سیستم عامل هارمونی کمی در لایه‌های زیرین خود با سیستم عامل قبلی هواوی متفاوت است. قبلا شاهد ترکیب Android + EMUI بودیم و اکنون شاهد Harmony OS2.0 + EMUI خواهیم بود. طبق اعلام وب سایت رسمی هواوی، کاربرانی که از نسخه بتا سیستم عامل هارمونی استفاده می‌کنند با استفاده از دستیار موبایل هواوی قادر به نسخه پایدار EMUI 11 برگردند. سیستم عامل هارمونی

قابلیت‌های نسخه بتای سیستم‌ عامل هارمونی ورژن 2

  • کنترل‌های جدید برای رابط کاربری در کنار بیش از 50 کنترل برای توسعه دهندگان برنامه‌های HarmonyOS
  • تجربه تعامل رابط کاربری چندین دستگاه
  • اتصال سریع و قابلیت‌های جا به جایی سریع در چارچوب برنامه‌های سیستم عامل هارمونی
  • تجربه ایجاد ابزار برای توسعه و تدوین بسترهای نرم افزاری مک و ویندوز
  • فراهم کردن بیش از 40 نمونه کد برای توسعه دهندگان تلفن همراه؛ این کار باعث سازگاری سریع‌تر و بهتر توسعه دهندگان با روش‌های توسعه سیستم‌عامل می‌شود.
  • رابط هایی که قابل توزیع هستند
  • ارائه دادن یک روش استاندارد برای ورودی‌ها و سیستم تلفنی استاندارد
  • وجود داشتن فریم ورک توسعه بدون مانع
  • مدیریت داده توزیع شده استاندارد در کنار امکان همزمان سازی داده ها در زمان واقعی بین دستگاه‌ها برای توسعه دهندگان
  • اضافه شدن توانایی‌های اکانت‌ها

اگر از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها هستید،‌ می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت Harmony OS در این پروژه آزمایشی شرکت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*