قیمت گلکسی اس 21

قیمت گلکسی اس 21 فاش شد؛ ارزان‌ترین پرچمدار سامسونگ در چند سال اخیر

یک رسانه کره‌ای، از قیمت گلکسی اس 21 پرده برداشت. اگر این گزارش درست باشد، Galaxy S21 ارزان‌ترین پرچمدار سامسونگ از سال 2016 به بعد خواهد بود.

سامسونگ همواره نسخه اقتصادی پرچمداران خود را عرضه می‌کرد. البته پسوند اسم آن‌ها در گذر زمان از Mini به Lite و از e به فن ادیشن یا FE تغییر کرد. حالا ظاهرا فروش موفق گلکسی اس 20 اف ای این کمپانی را بر آن داشته تا قیمت گلکسی اس 21 را تعدیل کند؛ به ویژه با وقوع بحران کرونا که روی اقتصاد جهانی تاثیر گذاشته و مشتریان را به سمت گوشی های ارزان‌تر سوق داده است.

یک رسانه کره‌ای، قیمت سامسونگ گلکسی اس 21 را 980 هزار وون اعلام کرده که با 900 دلار برابری می‌کند. با توجه به شیوه‌ی قیمت‌گذاری کمپانی‌ها، حتی می‌توانیم آن را 899 دلار در نظر بگیریم. شاید هنوز رقم بالایی به نظر برسد؛ ولی خیلی کمتر از قیمت 999 دلاری گلکسی اس 20 در هنگام عرضه اولیه است.

در واقع، به تعبیری می‌توان گفت این ارزان‌ترین پرچمدار سامسونگ از نزدیک به پنج سال قبل خواهد بود که گلکسی اس 7 با برچسب قیمت 750 دلاری معرفی شد.

استفاده از بدنه پلاستیکی یا به اصطلاح گلاستیکی (پلاستیک شیشه‌مانند)، صفحه نمایش مسطح، دوربین‌های حداقلی و نبود قابلیت‌های آنچنانی در این گوشی، می‌تواند سامسونگ را به هدف قیمتی خود برساند. اصلا شاید گلکسی اس 21 بتواند جای مدل لایت یا فن ادیشن را هم پر کند؛ اگر قرار بر تولید چنین دستگاهی نباشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*