گوشی Oppo Reno5 4G

گوشی Oppo Reno5 4G با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و شارژ ۵۰ واتی معرفی شد

گوشی Oppo Reno5 4G معرفی شد. اوپو رینو ۵ ۴ جی به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و فناوری شارژ ۵۰ واتی مجهز است و با قیمت اقتصادی عرضه می‌شود.

اوایل ماه جاری میلادی کمپانی اوپو از گوشی‌های مجهز به فناوری 5G خود به نام‌های Reno5 و Reno5 Pro رونمایی کرد. حال این کمپانی از نسخه 4G گوشی جدید سری رینو خود رونمایی کرده است. گوشی Oppo Reno5 4G در ظاهر نسبتاً مشابه برادران 5G خودش است، اما تفاوت‌های اساسی را نیز در بر می‌گیرد که مهم‌ترین آن یک چیپست جدید است.

نسخه 4G اوپو رینو ۵

یا بهتر است بگوییم از یک چیپست قدیمی قدرت می‌گیرد. در قلب تپنده این گوشی از چیپست اسنپدراگون 720G استفاده شده که در گوشی Reno4 4G چند ماه پیش نیز حضور پیدا کرده بود. این گوشی جدید البته در چندین بخش پیشرفته‌تر شده تا در کنار دیگر مدل‌های سری رینو ۵ قرار بگیرد.

گوشی Oppo Reno5 4G

گوشی اوپو رینو ۵ ۴ جی به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمس ۱۸۰ هرتزی تجهیز شده است. رزولوشن این نمایشگر +1080p (برابر فول اچ دی) است، پوشش کاملی را از فضای رنگی sRGB در حالت Light Mode دارد. در حالت Vivid Mode نیز پوشش ۱۰۰ درصدی از sRGB و پوشش ۹۳ درصدی از فضای رنگ DCI-P3 را ارائه می‌کند. شما می‌توانید محتوای Netflix و Amazon Prime Video را با رزولوشن HD روی این گوشی مشاهده کنید، به علاوه از صدای Dolby Atmos لذت ببرید.

گوشی Oppo Reno5 4G

یکی دیگر از بخش‌های ارتقاء یافته، دوربین اصلی این گوشی است که اکنون ستاره درخشان این بخش، یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 است. دوربین سلفی این گوشی نیز اکنون پیشرفته‌تر شده و به یک حسگر ۴۴ مگاپیکسلی جذاب تجهیز شده است. ۳ ماژول دیگر دوربین پشتی این گوشی بدون تغییر مانده‌اند که شامل یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی ۱۱۹ درجه‌ای و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سیاه و سفید می‌شود. گوشی Oppo Reno5 4G برای عکاسی و فیلمبرداری در محیط‌های تاریک قابلیت Super Night و Live HDR را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در اینجا چندین حالت فیلمبرداری سرگرم کننده، از اسپلیت اسکرین گرفته تا نوردهی دوگانه نیز وجود دارد.

گوشی Oppo Reno5 4G

یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که حدود ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت بزرگ‌تر از نسخه اصلی رینو ۴ است، در زیر قاب این گوشی جای خوش کرده که با سرعت بیشتری نیز شارژ می‌شود (۵۰ وات ارتقاء یافته از ۳۰ وات). جالب است بدانید، در حالی که گوشی‌سازها یکی پس از دیگری در حال حذف شارژر از داخل گوشی‌هایشان هستند، اوپو تصمیم گرفته گوشی میان‌رده جدید خودش را با همان شارژر ۶۵ واتی که داخل جعبه مدل‌های 5G آن نیز حضور دارد، عرضه کند. گوشی جدید اوپو با استفاده از این شارژر در عرض تنها ۴۸ دقیقه از شارژ ۰ به ۱۰۰ درصد می‌رسد. این شارژر از فناوری USB Power Delivery PPS نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌توانید سایر گجت‌هایتان را نیز با آن شارژ کنید. و خبر خوب دیگر حضور یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون روی فریم این گوشی است.

رینو ۵ ۴ جی به صورت پیشفرض رابط کاربری ColorOS 11 بر پایه اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند. این دیوایس از ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز به صورت پیشفرض برخوردار است. اسلات‌های تعبیه شده روی این گوشی می‌توانند از دو سیم کارت به علاوه یک کارت حافظه میکرو اس‌دی میزبانی کنند. علاوه بر این باید به حضور فناوری‌های بلوتوث ۵.۱ با استانداردهای aptX HD و LDAC نیز اشاره کرد. هرچند خبری از NFC در این مدل نیست.

قیمت گوشی Oppo Reno5 4G

اوپو گوشی اقتصادی جدید خودش را با قیمت پایه ۳۷۵ دلاری در برخی بازارهای جهانی به فروش خواهد رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. جالبیش اینه که الان گوشی های میان رده حتی از گوشی های پرچمدار هم شارژرهای فست تری دارد این موضوع در گوشی های هواوی در نسخه نوا ۷ آی هم معلومه