گوشی رول شونده اوپو

اوپو ایکس تام فورد می‌تواند یک گوشی رول شونده تجاری باشد

رندرهایی از دستگاهی متفاوت موسوم به اوپو ایکس تام فورد – OPPO X Tom Ford منتشر شده است. پس شاید گوشی رول شونده دیگری در مسیر رونمایی قرار دارد.

کمپانی اوپو روی دور افتاده و در حال نمایش گوشی های رول شونده برای آینده است. پیش‌تر شاهد رونمایی از مدل مفهومی OPPO X 2021 بودیم و ظاهرا قرار است اوپو ایکس تام فورد ادامه دهنده‌ی راه آن باشد.

بر اساس تصاویر منتشر شده در وب‌سایت LetsGoDigital، نمایشگر این گوشی به جای تاشدن، با رول کردن نمایشگر خود کاهش سایز می‌دهد.

اوپو ایکس تام فورد

اگر اوپو ایکس 2021 را به رقیبی بالقوه برای گلکسی زد فولد تشبیه کنیم؛ اوپو ایکس تام فورد می‌تواند پاسخ کمپانی چینی به گلکسی زد فلیپ و موتورولا ریزر باشد. البته همان‌طور که گفته شد، اینجا خبری از تاشدن نیست و گوشی با حرکت کرکره‌ای صفحه نمایش، از حالت کشیده‌ی مستطیلی به حالت جمع شده‌ی مربعی تغییر شکل می‌دهد. مزیت چنین مکانیسمی این است که فشار کمتری وارد می‌شود و نمایشگر به شکنندگی پنل‌های تاشو نخواهد بود.

اما وقتی نام طراح مشهور، Tom Ford روی دستگاه است؛ باید انتظار امکانات بسیار و لاکچری بودن آن را هم داشته باشیم. مثلا روی پنل عقب، چرم مصنوعی کار شده باشد و برآمدگی دوربین به تزئینات طلایی مزین باشد. طلاکاری در کناره‌های دستگاه نیز دیده می‌شود.

البته در این طراحی، پرسش‌های بدون پاسخی هم وجود دارد؛ از جمله اینکه جای دوربین سلفی کجاست؟ اما بزرگ‌ترین ابهام این است که آیا چنین موبایل رول شونده‌ای به یک محصول تجاری تبدیل خواهد شد؛ چیزی که در کوتاه مدت، بعید به نظر می‌رسد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*