اپلیکیشن پیام رسان

واتس اپ محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان جهان در سال 2020 شد

بر اساس آمار منتشر شده در ماه اکتبر سال ۲۰۲۰، واتس اپ بیشترین تعداد کاربر فعال را در بین مسنجرها دارد و محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان است.

شبکه های اجتماعی و پیام رسان‌ها، امروزه بیش از هر نرم افزار دیگری در جهان محبوبیت دارند. کاربران در کشورهای مختلف جهان همه روزه برای هرگونه ارتباط از قبیل ارسال و دریافت پیام و تماس صوتی و تصویری از انواع مختلفی پیام رسان استفاده می‌کنند. البته به غیر از موارد ارتباطی گفته شده هر لحظه حجم زیادی از اطلاعات در پیام رسان‌های مختلف جابه‌جا می‌شود.

از این رو شرکت‌های نرم افزاری در تلاش هستند با ایجاد پیام رسان‌هایی کارآمد‌تر نظر مخاطبان بیشتری را به سمت خود جلب کنند؛ اما کدام شرکت در این زمینه موفق‌تر عمل کرده است؟

بر اساس آمار وب سایت استاتیستا، واتس اپ با دو میلیون کاربر فعال تا ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ پر مخاطب‌ترین اپلیکیشن پیام رسان در جامعه مجازی بوده است. علت اصلی محبوبیت بالای اپلیکیشن واتس اپ را می‌توان ضریب نفوذ بالای این پیام رسان در جوامع خارج از امریکا دانست، چرا که در بسیاری از کشور‌ها به دلایل مختلف امنیتی اپلیکیشن‌های پیام رسان گوناگون فیلتر شده‌اند در حالی که واتس اپ از گزند این گونه آسیب‌ها در امان مانده است.

آمار محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان در جهان

با توجه به آمار منتشر شده توسط وب سایت استاتیستا، رتبه بندی محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان موبایلی تا اکتبر سال ۲۰۲۰ به این ترتیب است:

  1. واتس اپ: دو میلیارد کاربر ماهانه
  2. فیس بوک: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون کاربر ماهانه
  3. وی چت: یک میلیارد و ۲۰۶ میلیون کاربر ماهانه
  4. کیو کیو – QQ : نزدیک به ۶۵۰ میلیون کاربر ماهانه
  5. اسنپ چت: ۴۳۳ میلیون کاربر ماهانه
  6. تلگرام: ۴۰۰ میلیون کاربر ماهانه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تو ایران گزینه های اول و ششم استفاده میشه.واتساپ و تلگرام.