نت بوک Lavie Mini

نت بوک Lavie Mini تبدیل به یک کنسول بازی می‌شود

شرکت لنوو از طراحی مفهومی نت بوک Lavie Mini رونمایی کرد که توانایی تبدیل شدن به یک کنسول بازی را دارد و می‌تواند بازار نت بوک‌ها را یک بار دیگر داغ کند.

نت بوک Lavie Mini هنوز به خط تولید نرسیده اما با توجه ویژگی‌هایی که برای آن در نظر گرفته شده، می‌تواند به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

با فراگیری لپ تاپ‌ها، نت بوک‌ها (Netbook) تقریبا فراموش شده‌اند. این مینی لپ تاپ‌ها با اینکه از نظر قدرت سخت افزاری حرفی برای گفتن نداشتند اما بسیار ارزان بودند و می‌توانستند برای شغل‌های مختلف مناسب باشند. حالا شرکت لنوو و زیرمجموعه‌اش، ان ای سی (NEC)، تصمیم گرفته‌اند تا فصل تازه‌ای را برای نت بوک‌ها آغاز کنند. مدل Lavie Mini در واقع یک نسخه مدرن از همان نت بوک‌های کلاسیک است و با کمک تجهیزات اضافی، به یک کنسول بازی پرتابل همانند نینتندو سوییچ تبدیل می‌شود.

نت بوک Lavie Mini

نت بوک Lavie Mini ؛ مناسب برای بازی دوستان

همان طور که بالاتر هم ذکر شد، این مینی لپ تاپ هنوز وجود خارجی ندارد و تنها از طرح مفهومی آن رونمایی شده است. این بدین معناست که شاید هرگز شاهد عرضه آن به بازار نباشیم اما نمی‌توان انکار کرد که هیجان انگیز به نظر می‌رسد. نت بوک Lavie Mini دارای یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی است که از رزولوشن 1200 در 1900 بهره می‌برد. از مشخصات سخت افزاری آن می‌توان به پردازنده نسل یازدهمی اینتل، Core i7-1180G7T، شانزده گیگابایت رم، حافظه اس اس دی 256 گیگابایتی، پورت USB 3.1 از نوع تایپ سی و یک سنسور لمسی اپتیکال اشاره کرد.

لنوو امیدوار است که این نت بوک بتواند نظر بازی دوستان را جلب کند و شرایط تولید آن فراهم شود. شما می‌توانید به دو طرف آن، کنترلرهای بی‌سیم متصل کنید که دقیقا عملکردی مشابه نینتندو سوییچ خواهد داشت (با این تفاوت که بازی‌های کامپیوتری را اجرا می‌کند). شرکت سازنده همچنین اعلام کرده که می‌توانید این نت بوک را به تلویزیون متصل کرده و از آن کیفیت 4K دریافت نمایید.

نت بوک Lavie Mini

در جریان نمایشگاه CES سال گذشته، شرکت دل (Dell) نیز از طراحی مشابه‌ای رونمایی کرد که هنوز پس از گذشت یک سال، هیچ صحبتی از آن نشده است. حال باید دید که آیا لنوو می‌تواند این ایده را به خط تولید برساند یا خیر. به هر حال، این شرکت در سال‌های اخیر نشان داده که ترسی از توسعه لپ تاپ‌های عجیب ندارد (نمونه‌اش یوگا بوک C930). در سوی دیگر، موفقیت احتمالی نوت بوک Lavie Pro Mobile می‌تواند کمک کند تا تولید و توسعه Lavie Mini جدی‌تر دنبال شود. پرو موبایل دارای یک صفحه نمایش 13.3 اینچی است و یکی از سبک‌ترین لپ تاپ‌های بازار خواهد بود. تنها مشکل این نوت بوک جدید، باتری نسبتا ضعیف آن است که تنها تا 10 ساعت قابل استفاده خواهد بود، چیزی که برای یک لپ تاپ 1700 دلاری اصلا خوب به نظر نمی‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*