هواوی پی ۵۰ پرو

هواوی پی ۵۰ پرو ، نمایشگر آبشاری بزرگ، لنز سلفی تکی و پورت USB-C دارد

هواوی پی ۵۰ پرو – Huawei P50 Pro، براساس عکس‌هایی که وبسایت هواوی سنترال منتشر کرده، از نمایشگر آبشاری بزرگ، یک لنز برای سلفی، پورت USB-C و قابلیت‌های جذاب دیگر بهره می‌برد.

وب سایت هواوی سنترال رندرهایی از گوشی هوشمند پرچمدار هواوی پی ۵۰ پرو منتشر کرده است که براساس شایعات و خبرهای فاش شده مختلفی است که تاکنون درباره این اسمارت فون منتشر شده‌اند.

هواوی پی ۵۰ پرو

این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش بزرگی است که در کناره ها، دارای زاویه‌ی خمیدگی زیادی است. برای دوربین جلو در مرکز بالایی نمایشگر، یک حفره قرار دارد. روی لبه‌ی سمت راست گوشی، دکمه‌های ولوم صدا و کلید قرمز رنگ نصب شده است. علاوه بر آن، در قسمت لبه‌ی پایین هم پنجره مشبک بلندگو، پورت USB-C و اسلات سیمکارت وجود دارد.

هواوی پی ۵۰ پرو

 

در پشت دستگاه دوربین اصلی قرار دارد که شامل چهار حسگر تصویر است. یکی از آنها با دوربین پریسکوپ برای بزرگنمایی نوری با کیفیت بالا ترکیب شده است. طبق گزارش‌ها، هواوی P50 Pro به نمایشگر ۶.۶ اینچی مجهز خواهد شد و ابعاد قاب این گوشی ۱۵۹ در ۷۳ میلی‌متر خواهد بود. پیش بینی می‌شود که معرفی این تلفن هوشمند در فوریه (بهمن ماه) سال جاری انجام شود.

هواوی پی ۵۰ پرو

جزئیات جدیدی درباره سری هواوی پی ۵۰ آشکار شد

هواوی هم اکنون در حال آماده سازی شرایط برای معرفی پرچمدار سری بعدی گوشی‌های هوشمند خود، «هواوی پی ۵۰» است. ضمن آن که، این سایت به تدریج اطلاعات مربوط به این گوشی را که در روزهای آتی فاش شوند، به روز رسانی می‌کند.

درست قبل از سال نو، افشاگر معروف Onleaks اولین تصویر از هواوی پی ۵۰ پرو را منتشر کرد. اکنون افشاگر دیگری به نام RODENT950 جزئیات بیشتری را ارائه داده است. به گفته این منبع، احتمال دارد هواوی راه تولید کننده کره‌ای سامسونگ را دنبال کند و تلفن پرچمدار پی ۵۰ را در سه مدل و در اندازه‌های مختلف عرضه کند.

هواوی پی ۵۰ پرو

این مدل‌ها عبارتند از: یک نسخه کامپکت ۶.۱ تا ۶.۲ اینچی (احتمالا با نام هواوی P50)، نسخه ‌متوسط با اندازه‌ ۶.۶ اینچ (با نام هواوی هواوی P50 Pro) و بزرگترین سایز هم مدل ۶.۸ اینچی (با نام هواوی +P50 Pro). طبق گفته‌ی همراستافر Hemmerstoffer، ابعاد هواوی پی ۵۰ پرو ۶.۶ اینچی ۱۵۹ در ۷۳ میلی‌متر خواهد بود.

هواوی پی ۵۰ پرو

قابل ذکر است که RODENT950 افشاگر معتبری است که از جمله می‌توان به خبرهایی اشاره کرد که سال گذشته درباره هواوی P40 اطلاع رسانی کرد.

اولین تصویر هواوی P50 Pro از یک منبع قابل اعتماد

افشاگر معروف OnLeaks اولین تصویر خود را از گوشی هوشمند هواوی پی ۵۰ پرو منتشر کرده است. با توجه به شهرت منبع، احتمال این که این تصویر قابل اعتماد باشد بسیار زیاد است. البته این تصویر ممکن است حاوی اطلاعات بخصوصی نبوده و شاید فقط برای جلب توجه باشد.

در هر صورت، منبع، تصویر را با اطلاعاتی نیز تکمیل کرده است. وی ادعا می‌کند که پرچمدار جدید هواوی صفحه نمایش ۶.۶ اینچی خواهد داشت و لبه‌های نمایشگر نیز به طور محسوسی خمیده خواهند بود و همچنین کاملا مشخص است که دوربین جلو یک لنز خواهد داشت که به احتمال زیاد افراد بسیاری از آن استقبال می‌کنند.

سامسونگ و ال جی نمایشگرهای هواوی پی ۵۰ را تولید می‌کنند

جدا از موضوع موضوع پردازنده، گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ دیسپلی و ال‌جی دیسپلی نمایشگرهای هواوی P50 را تولید خواهند کرد. هر دو شرکت از هم‌اکنون برای تولید صفحه نمایش‌های این تلفن آماده می‌شوند. مقدار رزولوشن و طراحی واقعی این نمایشگرها در حال حاضر نا معلوم است.

هواوی پی ۵۰ پرو

سفارشاتی که برای گوشی پی ۵۰ داده شده نهایی شده‌اند اما گزارش‌ها می‌گویند که سفارش برای گوشی سری بعدی هواوی یعنی میت ۵۰ – Mate 50 هنوز از هیچ شفافیتی برخوردار نیست.

هواوی می‌خواهد پایگاه کاربری خود را با عرضه تلفن‌های هوشمند عالی، نگه دارد و همچنین تمایل دارد تا نام خود را به عنوان یکی از بازیگران رقابت کننده در بخش گوشی‌های پرچمدار حفظ کند. این شرکت، دو سال قبل با عرضه نزدیک به ۴۴ میلیون دستگاه تلفن هوشمند پرچمدار، تقریبا به رتبه فروش سامسونگ رسید، ضمن این که در سال ۲۰۱۹ در جدول رتبه بندی فروش، از اپل سبقت گرفت.

بر اساس برآوردهای اولیه، این شرکت در سال ۲۰۲۰ افت فروش چشمگیری را تجربه کرده است. در حالی که مشتریان چینی، تقریبا از هوآوی حمایت می کنند اما از دستگاه‌های این شرکت در بازارهای جهانی به آن صورت استقبال نمی‌شود. برای یک مشتری جهانی سخت است تا دستگاهی بخرد که از برنامه‌های گوگل نمی‌تواند پشتیبانی کند.

باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا هواوی می‌تواند راهی برای دور زدن محدودیت‌ها پیدا کند یا خیر. شاید هواوی با امید به کمک دولت بایدن، تا حدودی احساس آرامش کند اما فقط گذر زمان آن را مشخص می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اگر قرار بود که پورت usb متفاوتی داشته باشید که داخل مقاله نوشتیم