ماسک هوشمند Razer

ماسک هوشمند Razer با قابلیت‌های ویژه معرفی شد

ماسک هوشمند Razer دارای یک میکروفون و آمپلی فایر است که صدای شما را بلندتر می‌کند و همچنین کیفیتی در حد و اندازه ماسک‌های N95 دارد.

ماسک هوشمند Razer از یک سیستم نورپردازی خاص هم بهره می‌برد که در تاریکی فعال می‌شود و دارای دریچه‌های اختصاصی برای خروج کربن دی‌اکسید است.

شرکت ریزر در جریان نمایشگاه CES 2021، از پروژه هیزل (Project Hazel) رونمایی کرد که با هدف مبارزه با کرونا ویروس طراحی شده است. این شرکت که بیشتر برای فعالیت در حوزه تجهیزات گیمینگ شناخته می‌شود، همانند بسیاری از کمپانی‌های دیگر، وارد میدان شده تا در مبارزه علیه کووید-19 حضور پیدا کند.

این شرکت که مدتی قبل، یک ماسک جراحی اختصاصی را معرفی کرده بود؛ حالا با پروژه هیزل می‌تواند فصل تازه‌ای را برای ماسک‌های هوشمند آغاز کند. این ماسک جدید، از تکنولوژی‌های مختلفی بهره می‌برد، برای مثال یک سیستم نورپردازی مخصوص در آن به کار گرفته شده که با توجه به نور محیط، خود را تنظیم می‌کند تا حالات صورت شما به خوبی دیده شود، حتی در تاریکی مطلق. همچنین یک میکروفون و یک تقویت کننده صدا داخل ماسک تعبیه شده که کمک می‌کند تا دیگران صدای شما را به خوبی بشنوند. آن‌هایی که در جستجوی یک ماسک منحصربه‌فرد هستند، چیزی بهتر از این پیدا نمی‌کنند، البته در صورتی که در دسترس عموم قرار بگیرد.

ماسک هوشمند Razer

وجود نورپردازی و میکروفون بدین معناست که باید ماسک را شارژ کنید. ریزر یک جعبه مخصوص برای این مسئله طراحی کرده که همزمان با شارژ شدن باتری، ماسک را ضد عفونی هم می‌کند. همچنین طبق ادعای شرکت سازنده، با یک بار شارژ کردن، می‌توانید از هیزل به مدت یک روز استفاده کنید.

ریزر هنوز اعلام نکرده که این ماسک از چه زمانی وارد بازار خواهد شد یا چه قیمتی خواهد داشت اما شرکت ماسک فون (MaskFone) اخیرا یک ماسک N95 مجهز به هدفون را وارد بازار کرد که حدود 50 دلار قیمت داشت. با توجه به تکنولوژی‌های به کار رفته در هیزل، باید انتظار قیمتی بالای 100 یا 150 دلار را داشته باشیم. اگر چه هنوز مشخص نیست که آیا ماسک مذکور به خط تولید می‌رسد یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*