شارژر سامسونگ گلکسی اس 21 - Galaxy S21

شارژر سامسونگ گلکسی اس 21 هم از داخل جعبه ناپدید شد

به دنبال اعلام اطلاعات رسمی، ظاهرا شارژر سامسونگ گلکسی اس 21 – Galaxy S21 در جعبه آن وجود نداشته و کاربران باید آن را جداگانه خریداری کنند!

اگر بخاطر داشته باشید، امسال هنگام عرضه گوشی‌های سری آیفون 12 بود که برای اولین بار، خبری را شنیدیم که تقریبا همه کاربران را شوکه کرد؛ پرچمداران جدید اپل، بدون شارژر عرضه می‌شوند! اما باز هم اگر اخبار آن زمان درباره این اتفاق را دنبال کرده باشید، قطعا در جریان هستید که یکی از اولین شرکت‌هایی که در صفحه رسمی شبکه‌های اجتماعی شروع به تمسخر اپل کرد، سامسونگ بود.

با این وجود بیش از یک ماه است که اخبار و شایعات فراوانی درباره گوشی جدید سامسونگ بین کاربران رد و بدل می‌شود و در میان این شایعات، نداشتن شارژر همراه کارتون هم شنیده می‌شود.

شارژر سامسونگ گلکسی اس 21 کجاست؟

شارژر سامسونگ گلکسی اس 21 - Galaxy S21

درواقع این شایعات زمانی شروع شدند که سامسونگ تمامی پست‌های مربوط به تمسخر اپل را حذف کرد و به دنباله آن، کاربران به این فکر افتادند که شاید این شرکت هم چنین نقشه‌ای را برای پرچمداران بعدی خود دارد.

با این حال، لازم است اعلام کنیم که امروز و پس از معرفی رسمی گوشی‌های Galaxy S21 مشخص شد که هیچکدام از اعضای این خانواده جدید در سری اس شارژر همراه نخواهند داشت و کاربران برای پر کردن باک گوشی جدید خود باید از شارژرهای قدیمی استفاده کرده و یا یک نسخه جدید آن را تهیه کنند.

بهانه سامسونگ

بهانه اپل برای پاسخگویی به کاربران معترض در جایگاه خود قابل ستایش است؛ این شرکت اعلام کرد که با این کار از ساخت پلاستیک بیشتر جلوگیری کرده و در نهایت حامی محیط زیست خواهد بود. گرچه این ادعا خود می‌تواند مثبت می‌شود، اما اینکه سود کلانی از این کار در جیب مدیران اپل حفظ شد نیز سوی دیگر ماجرا است.

با این وجود حال نوبت سامسونگ است که بهانه جذاب خود را مطرح کند و کاربران را به خریدن یک شارژر اضافه ترغیب کند. اما سامسونگ نیز دقیقا همین گفته اپل را با حذف قسمت مربوط به تولید پلاستیک بازگو کرده و اعلام کرد که برداشتن شارژر، به حمل و نقل سریع و انبوه، همچنین تشویق کاربران به شارژرهای قدیمی کمک خواهد کرد.

به هر حال شاید بتوان برداشتن شارژر سری سامسونگ گلکسی اس 21 را با ارزان‌تر بودن قیمت آن به فال نیک گرفت. اما لازم است بدانید که قابلیت ارتقا رم از این گوشی برداشته شده و بدنه پشت گوشی‌های این سری از جنس پلاستیک است که نسبت به اس 20 با بدنه گلس کمی ارزان قیمت‌تر است. به علاوه قرار نیست در کنار این جعبه، یک جفت گلکسی بادز را هم دریافت کنید؛ بلکه با در نظر گرفتن اینکه این دستگاه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون ندارد، باید یک هندزفری تایپ سی تهیه کنید.

البته گلکسی بادز پرو مخصوص این دستگاه به تازگی و همراه با این پرچمداران معرفی شده است؛ پس اگر میزان مبلغ پرداختی شما جهت خرید یک هندزفری جدید چندان مسئله مهمی نیست، پس پیشنهاد می‌‌کنیم که این گجت را برای پرچمدار جدید تهیه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. لااقل سامسونگ قیمت رو پایین تر آورد نه مثل اپل که گرونتر کرد…خخخ
    البته این سیاست کاملا غلط و مسخره س…ارزونتر نکن اما این وسایل رو هم بذار

  2. این هم جزئی از پیشرفته !متاسفانه 20دلار باید دست به جیب بشی تازه اگه شارژر اصل اورجینال گیرت بیاد