کیا موهاوی 2021

کیا موهاوی 2021 هوشمندتر و مجهزتر از قبل معرفی شد

کیا موهاوی 2021 معرفی شد. این خودروساز کره‌ای برای مدل 2021 شاسی بلند خود امکانات و تجهیزات متعددی را در نظر گرفت. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت کیا برای مدل 2021 شاسی بلند موهاوی امکانات جدیدی را در نظر گرفته است که آن را نسبت به قبل هوشمندتر کرده است. از مهم‌ترین امکانات جدید این خودرو به می‌توان به سیستم رانندگی نیمه خودکار اشاره کرد که در بزرگراه‌ها و در ترافیک‌های شلوغ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات کیا موهاوی 2021

کیا موهاوی 2021

این خودروساز کره‌ای برای کیا موهاوی 2021 کروز کنترل مبتنی بر ناوبری هوشمند را در نظر گرفته است که می‌تواند سرعت ورود و خروج از بزرگراه‌ها را تنظیم کند. این شاسی بلند کره‌ای به دستیار جلوگیری از برخورد جلو نیز مجهز شده است؛ این سیستم اگر در چهارراه‌ها خطر برخورد با وسایل نقلیه را شناسایی کند، به صورت اتوماتیک ترمزها را فعال خواهد کرد.

کیا موهاوی 2021

کیا برای کابین این خودرو نمایشگر سربالای 10 اینچی را به جای 8.5 اینچی قبلی در نظر گرفته است و اکنون قادر است اطلاعات پیچ‌های جاده را نیز به نمایش بگذارد. این خودرو از سیستم جدید دیگری نیز بهره می‌برد که می‌تواند بر اساس قد راننده به صورت خودکار صندلی، غربیلک فرمان و آینه‌های جانبی را تنظیم کند. همچنین شارژر بی سیم گوشی های هوشمند نیز در تمام تیپ‌های این خودرو به شکل استاندارد وجود دارد. علاوه بر آن طراحان با ضخیم‌تر کردن شیشه جلو باعث ساکت‌تر شدن کابین شده‌اند.

کیا موهاوی 2021

کیا موهاوی 2021 از لحاظ مشخصات فنی نسبت به قبل تغییری را تجربه نکرده است. این شاسی بلند کره‌ای همانند قبل از موتور ۳ لیتری V6 توربودیزل با قدرت 260 اسب بخار و گشتاور 560 نیوتن‌متر بهره می‌برد. این موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو 6 بوده و یک گیربکس 8 سرعت اتوماتیک نیروی تولیدی از آن را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند.

کیا موهاوی 2021

این خودرو در بازار کره در سه تیپ عرضه می‌شود که قیمت پایه آن در تیپ پلاتینوم 44 هزار و 500 دلار است. تیپ میانی نیز حدود 48 هزار و 300 دلار و تیپ بالایی آن یعنی گراویتی حدود 52 هزار دلار قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*